Kia Corporation, parte a grupului Hyundai, a anunțat că a vândut 2.777.056 automobile în 2021, o creștere de 6,5% față de anul trecut. În 2022, compania vrea un avans cu 13,4% a vânzărilor la 3,15 milioane de unități.
Vânzările Kia în 2021 pe piețele din afara Coreei de Sud au înregistrat o creștere de 9,1% față de anul trecut, până la 2.242.040 unități. Vânzările în Coreea de Sud au totalizat 535.016 unități.
Doar pentru decembrie 2021, vânzările globale lunare Kia au scăzut cu 4% față de anul anterior, la 208.965 unități.
După model, SUV-ul Sportage s-a situat în topul clasamentului global al vânzărilor din 2021 cu 363.630 unități, urmat de SUV-ul Seltos cu 298.737 unități și sedanul Forte (cunoscut sub numele de K3 în Coreea de Sud) cu 240.627 unități.
Kia a înregistrat o creștere a vânzărilor totale anul trecut datorită strategiilor sale eficiente de management al lanțului de aprovizionare și lansării cu succes a noilor modele, inclusiv modelul Kia EV6.
În 2022, Kia vizează vânzări globale de 3,15 milioane de unități. Pe regiuni, Kia se așteaptă să vândă 562.000 de unități în Coreea de Sud și 2.59 milioane de automobile pe piețele din afara Coreei de Sud.
Kia intenționează să mențină impulsul vânzărilor în 2022, reducând la minim impactul întreruperilor în lanțul de aprovizionare prin planuri de producție optimizate, asigurându-și în același timp întâietatea pe piața globală a automobilelor electrice prin gama sa unică de mobilitate electrificată. Anul acesta, Kia va lansa mai multe modele, cum ar fi Kia EV6 GT și noul Niro, reflectând angajamentul companiei de a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.
Rezultatele de vânzări pentru anul 2021:
Obiectivele de vânzări pentru anul 2022: