CNAIR a primit două oferte de la proiectanți pentru studiul de fezabilitate necesar lărgirii la 4 benzi a Drumului Național 4 între Centura București și Autostrada București Sud (A0). Este un lot de aproape un kilometru rămas la o bandă/sens între Pasajul de la Popești-Leordeni de pe Centură și nodul rutier Popești-Leordeni pe primul lot al Autostrăzii A 0 Sud.
Proiectanții care au depus oferte au fost anunțați de secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, deși în SEAP, ofertele încă nu pot fi vizualizate chiar dacă au fost depuse încă din 4 aprilie.
,,DN 4 Șoseaua Olteniței
Pentru lărgirea la 2 benzi pe sens a sectorului de drum cuprins între Pasajul Olteniței – Popești-Leordeni și nodul rutier de la intersecția Autostrăzii Bucureștiului #A0 (Lotul 1 Sud) cu DN4, au fost depuse 2 oferte:
– INCONS SRL
–TEHNO CONSULTING SOLUTION SRL
Sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, iar durata fiecărui contract va fi de 8 luni, din care 7 luni pentru perioada de elaborare a Studiului de Fezabilitate. ” -Ionel Scrioșteanu.
În februarie a fost semnat și contractul pentru lărgirea la 4 benzi între limita UAT sectorul 4 Șoseaua Olteniței, Popești Leordeni și Centura București. Contractul pentru modernizarea Drumului Național 4 în orașul Popești-Leordeni (Ilfov) a fost semnat între Primăria Popești-Leordeni și asocierea Acvatot – WayDesign Solutions. Lărgirea DN 4 București – Oltenița între ieșirea din București și Pasajul Popești-Leordeni de pe Centura Capitalei se face pe o lungime de 4 kilometri, costă aproape 64 de milioane lei, iar lucrările ar trebui să înceapă la vară după finalizarea proiectării care durează 3 luni. Lărgirea DN 4 este un proiect al CNAIR care asigură finanțarea, dar descentralizat către autoritățile locale, primăria Popești-Leordeni urmând să fie responsabilă de derularea contractului pentru proiectare și execuție.