Răsturnare de situație la contractul pentru proiectarea și execuția primului lot al Autostrăzii de Centură București Nord după ce constructorul Intrakat din Grecia a depus contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) împotriva deciziei CNAIR care i-a desemnat pe italienii de la Pizzarotti câștigători ai contractului. Lotul I Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) are o lungime de 18 km. și un termen de execuție de 22 de luni, însă semnarea contractului este condiționată de decizia CNSC care ar putea veni la sfârșitul lunii. Pe 9 august, chiar ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu anunța ,,desemnarea definitivă” a asocierii Pizzarotti -Retter, indicând că urmează semnarea contractului : ,,După reevaluarea ofertelor pentru contractul pentru proiectarea și execuția Lotului 1 al A0 Nord, a fost declarată definitiv câștigătoare o asociere de constructori româno-italiană. După semnarea contractului, Lotul 1 al A0 Nord trebuie finalizat în 34 de luni (12 luni pentru proiectare și 22 de luni pentru execuția lucrărilor).”
Potrivit datelor din sistemul CNSC, grecii au depus contestație pe 19 august și cauțiunea pe 24 august, iar Pizzarotti o cerere de intervenție joi, 1 septembrie.