Autostrada Transilvania : CNAIR a semnat cu Precon contractul pentru lotul Chiribiș-Biharia/ CNSC a obligat Compania de Drumuri să atribuie contractul fără să mai tragă de timp

A 3 Transilvania Biharia Borș

CNAIR a semnat cu constructorul Precon contractul pentru proiectarea și execuția lotului Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania (A 3), a transmis directorul general, Cristian Pistol. Interesant este că, în comunicatul de presă, CNAIR transmite că semnarea s-a făcut după decizia Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), iar tocmai Precon a cerut la CNSC să nu se mai tărăgăneze semnarea contractului după cum Economedia a explicat aici.

Durata contractului este de 24 de luni, cu 6 luni alocate etapei de proiectare și 18 pentru execuție : ,,Am semnat astăzi un nou contract pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a secțiunii de autostradă Chiribiș-Biharia, parte a Autostrăzii Transilvania ! Semnarea a fost posibilă doar după soluționarea contestațiilor de către CNSC. Asocierea PRECON TRANSILVANIA S.R.L. – CITADINA 98 S.A., are la dispoziție 6 luni pentru perioada de proiectare, 18 luni pentru execuție și 785,215 milioane de lei (fără TVA), asigurați prin Programul Transport (PT), pentru finalizarea lucrărilor.Pe traseul acestei secțiuni de autostradă cu o lungime de 28,55 km vor fi construite inclusiv 7 poduri și 11 pasaje. Contractele anterioare pentru construcția acestei secțiuni de autostradă au fost reziliate de mai multe ori pâna acum, din cauza incapacității constructorilor de a finaliza lucrările.” -Cristian Pistol.
La vest, lotul Chiribiș-Biharia se continuă cu cei 5,5 km. dați în trafic în 2020 între Biharia și Borș II, iar la Est, spre Cluj, Constructorul Erbașu a început vineri, 15 martie 2024 etapa de proiectare pentru lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș (26 km.)

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Ce se mai știe de prelungirea autostrăzii de la TG Mureș la Brașov.?. În ultimii ani nu am citit nici o poveste

      • Cred ca în harta oficiala MT s-a anulat tronsonul dat, fiind înlocuit cu A10 Sebeș – Turda. Sa grăbească Fagaras Brașov!!!și apoi pana la Bacău va fi gata peste vreo 10 ani

  2. Era și timpul!După contractul păgubos cu Bechtel-ul nu s-a mai dorit terminarea acestei autostrăzi!

  3. Nu va lasati pacaliti de aceasta noua semnare. Personal am mari semne de intrebare despre acest constructor obscur care dupa spusele presei a mai castigat o data acelasi contract pe vremea cand se numea altfel… din ciclul “lupul isi schimba blana, dar naravul ba”.
    Timpul va demonstra daca am sau nu dreptate. Sa speram la ce e mai bine pentru viitorul acestei tari (cel putin in materie de infrastructura rutiera), dar am rezervele mele.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.