Autostrada Transilvania : CNAIR a semnat cu Precon contractul pentru lotul Chiribiș-Biharia/ CNSC a obligat Compania de Drumuri să atribuie contractul fără să mai tragă de timp

A 3 Transilvania Biharia Borș

CNAIR a semnat cu constructorul Precon contractul pentru proiectarea și execuția lotului Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania (A 3), a transmis directorul general, Cristian Pistol. Interesant este că, în comunicatul de presă, CNAIR transmite că semnarea s-a făcut după decizia Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), iar tocmai Precon a cerut la CNSC să nu se mai tărăgăneze semnarea contractului după cum Economedia a explicat aici.

Durata contractului este de 24 de luni, cu 6 luni alocate etapei de proiectare și 18 pentru execuție : ,,Am semnat astăzi un nou contract pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a secțiunii de autostradă Chiribiș-Biharia, parte a Autostrăzii Transilvania ! Semnarea a fost posibilă doar după soluționarea contestațiilor de către CNSC. Asocierea PRECON TRANSILVANIA S.R.L. – CITADINA 98 S.A., are la dispoziție 6 luni pentru perioada de proiectare, 18 luni pentru execuție și 785,215 milioane de lei (fără TVA), asigurați prin Programul Transport (PT), pentru finalizarea lucrărilor.Pe traseul acestei secțiuni de autostradă cu o lungime de 28,55 km vor fi construite inclusiv 7 poduri și 11 pasaje. Contractele anterioare pentru construcția acestei secțiuni de autostradă au fost reziliate de mai multe ori pâna acum, din cauza incapacității constructorilor de a finaliza lucrările.” -Cristian Pistol.
La vest, lotul Chiribiș-Biharia se continuă cu cei 5,5 km. dați în trafic în 2020 între Biharia și Borș II, iar la Est, spre Cluj, Constructorul Erbașu a început vineri, 15 martie 2024 etapa de proiectare pentru lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș (26 km.)

Comentarii

  1. Ce se mai știe de prelungirea autostrăzii de la TG Mureș la Brașov.?. În ultimii ani nu am citit nici o poveste

      • Cred ca în harta oficiala MT s-a anulat tronsonul dat, fiind înlocuit cu A10 Sebeș – Turda. Sa grăbească Fagaras Brașov!!!și apoi pana la Bacău va fi gata peste vreo 10 ani

  2. Nu va lasati pacaliti de aceasta noua semnare. Personal am mari semne de intrebare despre acest constructor obscur care dupa spusele presei a mai castigat o data acelasi contract pe vremea cand se numea altfel… din ciclul “lupul isi schimba blana, dar naravul ba”.
    Timpul va demonstra daca am sau nu dreptate. Sa speram la ce e mai bine pentru viitorul acestei tari (cel putin in materie de infrastructura rutiera), dar am rezervele mele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *