Darius Stănese a creat un business de pensare naturală, într-o perioadă în care, pentru bărbați, acest serviciu încă era un tabu, iar tehnicile clasice de pensat erau predate în România doar la un nivel de bază. Între timp, a ajuns să creeze propria linie de produse pentru regenerarea părului și reconstrucția sprâncenelor naturale. Cele mai mari provocări pe care le întâmpină în momentul de faţă sunt birocraţia şi algoritmii de pe social media.
Darius Stănese povestește în noul episod din seria Economedia „Provocări de Antreprenor” despre cum a transformat o pasiune într-un brand de referință în industria de înfrumusețare din România: iBrows – studio de pensat şi linie de produse -, ca urmare a faptului că, de 20 de ani încoace, Darius a despicat pensatul într-o mie de bucăţi.
Un singur lucru este sigur când te vei apuca de antreprenoriat: că te vei lovi de provocări numeroase și surprinzătoare. Prin seria „Provocări de antreprenor”, Economedia își propune să descopere care sunt principalele provocări cu care se confruntă antreprenorii români și cum reușesc să le transforme într-o oportunitate de creștere, dezvoltare și inovare.
Filmare: Cosmin Tudorescu / Montaj: Andrei Tinca