BMW şi-a majorat obiectivul privind vânzările de vehicule electrice în 2023

BMW Sursă foto: Unsplash

Bayerische Motoren Werke (BMW) a anunţat miercuri că intenţionează să majoreze anul acesta la 15% ponderea vehiculelor complet electrice în totalul vânzărilor, de la un nivel de aproape 10% în 2022, transmit DPA şi Reuters, citat de Agerpres.

Producătorul auto german a vândut anul trecut 2,4 milioane de maşini, cu aproximativ 100.000 mai puţine decât în 2021, a informat un purtător de cuvânt al BMW, pe fondul cererii ridicate pentru modelele electrice i4, iX, iX1 şi i7.

Brandul BMW a vândut anul trecut 2,1 milioane de vehicule, în scădere faţă de nivelul record de 2,2 milioane în 2021, deoarece restricţiile impuse în China au afectat producţia iar inflaţia din Europa a redus cererea.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Rezultatele finale privind vânzările în 2022 ale grupului, care deţine brandurile BMW, Mini şi Rolls-Royce, vor fi anunţate în 10 ianuarie.

Totuşi, BMW a compensat până acum scăderea volumelor de vânzări cu preţuri mai ridicate, înregistrând o creştere a profitului în trimestrul trei din 2022.

“Suntem mândri că brandul BMW rămâne numărul unu în topul segmentului premium pe plan global”, a anunţat compania, făcând referire la rivala Mercedes-Benz, care a fost timp de câţiva ani pe primul loc.