Bayerische Motoren Werke (BMW) a anunţat miercuri că intenţionează să majoreze anul acesta la 15% ponderea vehiculelor complet electrice în totalul vânzărilor, de la un nivel de aproape 10% în 2022, transmit DPA şi Reuters, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Producătorul auto german a vândut anul trecut 2,4 milioane de maşini, cu aproximativ 100.000 mai puţine decât în 2021, a informat un purtător de cuvânt al BMW, pe fondul cererii ridicate pentru modelele electrice i4, iX, iX1 şi i7.

Brandul BMW a vândut anul trecut 2,1 milioane de vehicule, în scădere faţă de nivelul record de 2,2 milioane în 2021, deoarece restricţiile impuse în China au afectat producţia iar inflaţia din Europa a redus cererea.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Rezultatele finale privind vânzările în 2022 ale grupului, care deţine brandurile BMW, Mini şi Rolls-Royce, vor fi anunţate în 10 ianuarie.

Totuşi, BMW a compensat până acum scăderea volumelor de vânzări cu preţuri mai ridicate, înregistrând o creştere a profitului în trimestrul trei din 2022.

“Suntem mândri că brandul BMW rămâne numărul unu în topul segmentului premium pe plan global”, a anunţat compania, făcând referire la rivala Mercedes-Benz, care a fost timp de câţiva ani pe primul loc.