Bestevent, integrator de soluții full-service pentru organizarea de evenimente, anticipează o creștere cu aproximativ 20% a industriei organizării de evenimente – MICE (Meeting, Incentives, Conference & Exhibitions) comparativ cu 2022, în contextul în care anul anterior a adus noi provocări economice și socio-politice, potrivit unui comunicat de presă.
Potrivit Bestevent, retrospectiva anului 2022 arată o creștere a valorii medii a evenimentelor, raportat la nivelul anului 2019, precum și un număr semnificativ mai mare de evenimente derulate pe parcursul anului. De asemenea, a fost înregistrată și o creștere relevantă a cererii pentru proiectele private, iar sezonul nunților din anul 2022, de exemplu, a depășit nivelul celui pre-pandemic, în România fiind organizate aproximativ 120.000 de nunți.
În ceea ce privește evenimentele corporate, Capitala rămâne o destinație prolifică pentru evenimentele de amploare, următoarele orașe cu un volum mare de evenimente, fiind Cluj-Napoca și Iași. De altfel, companiile care investesc cel mai mult în organizarea de evenimente corporate provin din industriile pharma, automotive și real estate.
Cu un total de peste 150 de evenimente corporate organizate anul trecut de către Bestevent, cel mai mare a fost reprezentat de o întâlnire anuală a distribuitorilor globali pentru o companie japoneză producătoare de scule electrice, unul dintre cei mai mari 3 jucători pe piața de profil. Evenimentul s-a desfășurat pe o perioadă de 5 zile, la Palatul Parlamentului, și a reunit peste 500 de participanți, absorbind un buget total de peste 500.000 euro.