După doi ani pierduți cu Search, CNAIR a anulat și licitația pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii Brașov – Bacău, pentru că nu a primit oferte

DN 1 ieșire spre Făgăraș Sursa Foto : CNAIR

Compania de Drumuri a anulat licitația pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii Brașov – Bacău, acesta fiind al doilea eșec pentru proiectul A13 după cei doi ani pierduți cu proiectantul Search. Marți, 31 ianuarie, la termenul-limită pentru depunerea ofertelor, CNAIR nu a primit nicio candidatură pentru contractul cuprins între 45 și 53 de milioane lei, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

Licitația pentru Studiul de Fezabilitate (SF) al Autostrăzii Brașov – Bacău a fost publicată pe 25 noiembrie 2022 în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), termenul contractual fiind de 28 de luni, din care primele 24 de luni pentru SF.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Primul contract, cel semnat în 2020 cu proiectantul Search, a fost reziliat în toamna 2022 la cererea proiectantului care nu a mai reușit să acopere costurile reale (n.r contractul a fost semnat pentru o sumă de doar 20 de milioane de lei, mult sub estimarea CNAIR). Rezilierea s-a făcut în baza OUG 64/2022, adică fără certificat negativ pentru firma de proiectare. Potrivit informațiilor din Caietul de Sarcini, autostrada este inclusă în Masterplanul General de Transport, varianta de traseu care a rezultat în urma analizei MultiCriteriale are o lungime de 164 de kilometri, iar finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene prin Programul Operațional Transport 2021-2027.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Nu înțeleg cum de nicio Asociatie nu a intreprins niciun demers in acest sens. De ce nu au participat la licitatie?

  2. Încep firmele interesate sa se plictisească de contestație la contestație. Nici nu se câștigă bine o lucrare și hop 10 contestații admise. În ritmul acesta mai trece un mileniu pana ce vom avea o infrastructura rutiera decentă, nu foarte bunaOri cei care fac caietele de sarcini din partea CNAIR sunt de o incompetenta crasa ori șpăgile cerute pentru atribuirea lucrărilor în urma unor pretinse licitații a devenit de neacceptat!

  3. Este esența și oglinda neputinței elitelor românești la putere.Tara se duce de râpă și noi privim neputincioși.

  4. CNAIR O cloaca de incapabili si puturosi, nepoti si nepoate, care nu fac nimic pe bani multi. De 30 de ani isi dovedeste incompetenta. Mai mult saboteaza prin esecurile in a construi ceva toata infrastructura rarii. Toti ar trebui concediati, iar cei din conducere arestati pentru sabotaj si distrugere

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.