Orange România, liderul pieţei locale de telecom, a încheiat anul 2022 cu un profit net de 602,3 milioane de lei, în creștere ușoară cu 0,9% față de 2021, potrivit datelor publicate la Ministerul Finanțelor.
Compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 6,6 miliarde lei anul trecut, în creștere cu 3,6% față de 2021. Numărul mediu al angajaților a ajuns la 2.341 în 2022, mai mic cu 36 de persoane față de 2021.
La 31 decembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,1 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,2 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.
Finalul lui 2022 a însemnat o continuare a creșterii veniturilor atât din conectivitate, cât și din soluții de tip IT&C. Veniturile din IT&C au crescut cu 26% față de T4 2021, în această categorie fiind incluse printre altele proiectele de integrare și soluțiile de colaborare, găzduire de echipamente, virtualizare în cloud și securitate cibernetică. De asemenea, Orange a extins în 2022 portofoliul de servicii avansate oferite companiilor prin lansarea unei platforme automatizate de detecție a vulnerabilităților, extinderea serviciilor profesionale pentru cloud și integrarea vocii fixe în platformele de colaborare.