Hyundai Motor va închide anul viitor două fabrici de piese auto din Coreea de Sud și se va concentra pe producția de mașini electrice

hyundai Sursa foto: Pixabay

Hyundai Motor a declarat joi că intenționează să oprească anul viitor operațiunile la două fabrici de piese auto din Coreea de Sud, în timp ce producătorul auto accelerează trecerea de la mașinile pe benzină la cele electrice, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Uzinele din Ulsan, Coreea de Sud, care funcționează din 1991, ar urma să fie închise în ianuarie și, respectiv, octombrie.

Hyundai Motor, al treilea producător auto din lume după vânzări, împreună cu filiala sa Kia Corp, reduce treptat proporția motoarelor cu combustie internă din mașinile sale finite în favoarea vehiculelor electrificate.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

În noiembrie, a dat startul unei fabrici de 2.000 de miliarde de woni dedicate fabricării de vehicule electrice în Coreea de Sud.

Un purtător de cuvânt al Hyundai a declarat că, pentru moment, analizează posibilitatea de a externaliza o parte din producția de componente auto.