Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, afirmă că nu are informaţii conform cărora camioanele care tranzitează România, venind încărcate din Ucraina, ar avea prioritate la descărcarea mărfurilor în Portul Constanţa. El anunţă că, dacă i se aduce ”cea mai mică dovadă” că lucrurile se întâmplă astfel, toată conducerea Portului Constanţa va fi schimbată.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Interpelat vineri seară, într-o emisiune televizată, de către un reprezentant al fermierilor care l-a întrebat dacă are cunoştinţă de faptul că în Portul Constanţa TIR-urile româneşti sunt nevoite să aştepte zile la rând, în timp ce autocamioanele din Ucraina ar avea prioritate, ministrul Transporturilor a răspuns că, din informaţiile pe care le are, acest lucru nu este adevărat, subliniind că dacă i se aduc dovezi că aşa se întâmplă toată conducerea Portului Constanţa va fi schimbată.

”Ăsta este un lucru neadevărat. V-aş ruga să îmi daţi dovezi şi în acel moment se schimbă toată conducerea Portului Constanţa. Pe poveşti nu lucrez, vreau cea mai mică dovadă. Vă rog să aduceţi cea mai mică dovadă că un camion din Ucraina nu stă deloc şi un camion din România stă, cea mai mică dovadă că se întâmplă acest lucru şi toată conducerea Portului Constanţa este schimbată!”, a afirmat Sorin Grindeanu, la Antena 3.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

El a subliniat că, din informaţiile pe care le are, ”nu există niciun fel de diferenţiere în acest moment” între camioanele venite din Ucraina şi cele din România şi alte state.

Grindeanu a vorbit şi despre taxele cerute transportatorilor de către firmele care fac operaţiuni în port, spunând că a discutat cu Consiliul Concurenţei pe acest subiect, pentru ca această instituţie să verifice situaţia.

”A fost problema ridicată (în discuţiile cu protestatarii – n.r.) cu acea nouă taxă impusă de operatorii economici, pe care am semnalat-o către Consiliul Concurenţei şi eu, şi primul ministru şi sper ca în cel mai scurt timp să se găsească soluţii”, a afirmat Grindeanu.

În ceea ce priveşte alte taxe pe care transportatorii trebuie să le plătească administraţiei portului, ministrul Transporturilor a explicat: ”Aceste tarife, să ştii că există peste tot în această lume”.

”Repet: unele lucruri se pot face, sunt deschis să găsim soluţii, altele nu”, a adăugat Sorin Grindeanu, cu privire la revendicările fermierilor şi transportatorilor.