Constructorul german Max Boegl reintră în joc pe piața de infrastructură, printr-un parteneriat cu constructorul sucevean IBB

Autostrada Moldovei A7 Lot 1 nod Dumbrava

Constructorul german Max Boegl vrea să participe din nou la licitații de infrastructură și anunță un parteneriat cu constructorul sucevean IBB Holding Group. Acum câțiva ani Max Boegl era unul dintre principalii jucători de pe piața marilor proiecte de infrastructură, însă în ultimii ani compania nu a mai avut mari proiecte cu Compania de Drumuri, ci a implementat doar alte tipuri de lucrări publice de construcții, cu autorități locale în principal.

Constructorul sucevean IBB, fondat de familia Crăciunescu în judetul Ilfov, a anunțat marți parteneriatul cu Max Boegl România, filiala locală a grupului german Max Boegl, pentru participarea la licitații de infrastructură.

Ion Crăciunescu – CEO, fondator IBB Holding, a declarat: „Parteneriatul cu Max Boegl a venit ca o continuare a colaborării strânse pe care o avem de mai mulți ani, începută în Germania, realizând împreună mai multe lucrări, de la infrastructură rutieră, până la construcții industriale și civile. Alături de Max Boegl vom continua să consolidăm nivelul deja înalt de expertiză în execuția proiectelor de infrastructură.”

Mathias Kirr – Administrator Max Boegl Romania, a declarat: „Suntem în România de peste 20 de ani și am avut mereu un partener de încredere în IBB. Cu o colaborare exemplară, am fost aliniați în valori, centrați pe calitate și buna execuție a proiectelor. Suntem prezenți în 40 de locații din întreaga lume, dar urmărim îndeaproape România, care și-a dezvoltat economia și infrastructura în toți acești ani. Observăm în continuare perspective de dezvoltare în domeniul nostru de activitate.”

IBB Holding lucrează în prezent ca subcontractor pentru Pizzarotti pe primii 7,5 kilometri din cei 21 de kilometri ai lotului Dumbrava – Mizil, primul lot al Autostrăzii Ploiești – Buzău. Intrarea pe șantierul autostrăzii „Moldovei” este prima lucrare de o asemenea anvergură pentru companie.

Bucovinenii mai lucrează în prezent pe Centura București Sud, pentru modernizarea și lărgirea la 4 benzi a unei secțiuni în zona Militari -Domnești, între Autostrada A1 și DN5. De asemenea, compania construiește aici prima parcare modernă pentru transportatori de pe Centura Capitalei. Valoarea contractată a proiectelor în curs de execuție este de peste 270 milioane de euro.

Ultimul mare contract de infrastructură rutieră realizat de Max Boegl a fost cel pentru lotul de 18 kilometri pe Autostrada Transilvania dintre Iernut şi Cheţani, în asociere cu Astaldi. Cele două companii au mai construit și ultimele două tronsoane ale Autostrăzii Soarelui, Cernavodă – Medgidia și Medgidia – Constanța.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: