Carrefour România inaugurează oficial noul hipermarket în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua Alexandriei 152, ca urmare a integrării magazinelor Cora, potrivit unui comunicat al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în București, urmând ca celelalte să fie inaugurate în mod oficial în curând.

Situat în incinta centrului comercial Supernova, Șoseaua Alexandriei 152, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 – 22.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de 6.881 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 160 de locuri de muncă.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„În noul magazin, clienții noștri vor găsi o selecție largă de peste 30.000 de produse, inclusiv bine cunoscute produse de la furnizori locali și produse marcă proprie, precum și o varietate de delicatese internaționale.” a declarat Octavian Taralunga, Director de magazin, Carrefour Alexandriei.

Magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

„Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinului cuprinde și produse din portofoliul fostului magazin Cora. Un exemplu ar fi carmangeria tradițională de unde clienții pot achiziționa produse de carne, din porc și vită, proaspăt tranșate, din carcase cu origine România”, transmite compania.