Doi antreprenori au lansat o soluție digitală adresată industriei hoteliere pentru a reduce timpul de soluționare a cererilor făcute de oaspeți. Aceștia vor să o extindă și la alte tipuri de proprietăți

hotel intrare Sursa foto: Pexels

Doi tineri antreprenori cu experiență în designul de produs au lansat Menteno, o soluție digitală pentru gestionarea solicitărilor și feedback-ului oaspeților în hoteluri, aparthoteluri și alte tipuri de proprietăți. Conform dezvoltatorilor, prin implementarea unui proces automatizat, timpul de răspuns la solicitările oaspeților se poate reduce de la ore la câteva minute.

Sistemul Menteno a fost implementat până acum în trei hoteluri cu peste 180 de camere și un complex rezidențial cu 30 de apartamente. Acesta optimizează gestionarea solicitărilor printr-un proces în trei paș, după cum spun inițiatorii său: oaspeții scanează un cod QR disponibil în cameră, echipa primește instant sarcinile atribuite, iar managerul supervizează activitățile în timp real.

Platforma este intuitivă și ușor de utilizat, “pentru a corespunde nevoilor complexe ale industriei HoReCa”, declară Alberto Valentin Cococi, co-fondator Menteno.

Alberto Cococi, co-fondator Menteno

Isabela Anton, manager la Nord Residence 1, spune că soluția a fost de “un real ajutor în soluționarea promptă a problemelor apărute în timpul sejurului turiștilor”. “Sistemul direcționează instant informațiile către persoana responsabilă. Vom extinde implementarea la toate unitățile de cazare în sezonul următor”, a spus Anton.

Oaspeții pot transmite orice solicitare prin platforma dedicată, fără crearea unui cont sau descărcarea unei aplicații către personalul calificat, reducând astfel timpii de așteptare de la câteva ore, la câteva minute.

„Adaptarea continuă și deschiderea față de noi tehnologii este esențială în orice domeniu, dar în special în industria HoReCa. Soluția noastră vine, în principal, ca răspuns la provocările hotelierilor care au nevoie de o platformă care să le permită gestionarea mai eficientă a tuturor operațiunilor. Estimăm că Menteno va permite eficientizarea operațiunilor și îmbunătățirea timpului de răspuns față de solicitările oaspeților cu până la 80%, de la câteva ore, până la câteva minute”, declară Adrian Furtună co-fondator Menteno.

Platforma Menteno este creată cu un focus principal pe sectorul HoReCa, pentru hoteluri, pensiuni și complexe de apartamente, dar dezvoltatorii au în vedere și alte unități organizate similar, cum ar fi spitalele, căminele studențești, clădirile de birouri cu spații închiriate și centrele de îngrijire sau rezidențiale.

Menteno este un startup specializat în dezvoltarea soluțiilor digitale pentru industria HoReCa și alte sectoare de gestionare a proprietăților.

Adrian Furtună, Menteno

„Suntem un start-up autofinanțat și vedem un mare potențial în segmentul de piață al hotelurilor medii, dar și cu deschidere către property managers și spitale. Ne propunem ca într-un an de zile să avem aplicația activă în proprietăți cu un total de peste 50.000 de camere în industria HoReCa și nu numai”, completează Furtună.

 

 

 

 

Cei doi antreprenori, Adrian Furtună și Alberto Cococi au o experiență cumulată de în design de produse digitale de peste 30 ani în mediul corporate. Au decis să facă pasul către antreprenoriat identificând o nevoie reală a sectorului HoReCa care întâmpină mari provocări în general privind calitatea furnizării de servicii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: