Compania aeriană HiSky a transportat 1,5 milioane de pasageri în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 28% faţă de perioada similară a anului trecut, şi estimează 1,9 milioane de pasageri transportaţi la nivelul întregului an, anunţă compania, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Compania aeriană HiSky va încheia anul 2024 cu 1,9 milioane de pasageri transportaţi, conform estimărilor la încheierea celui de-al treilea trimestru. În primele nouă luni ale anului, compania a înregistrat un număr de peste 1.500.000 pasageri, o creştere procentuală de 28%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Rezultatele raportate se înscriu în traiectoria ascendentă a numărului de zboruri şi gradului de încărcare, pe care compania o înregistrează de la ridicarea restricţiilor de călătorie impuse de pandemie”, anunţă compania, într-un comunicat.

România este principala piaţă care contribuie la volumele de trafic, cu 64% dintre pasageri care au călătorit de pe aeroporturile din ţară, comparativ cu 36% înregistraţi pe aeroportul din Republica Moldova.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

La fel ca în trimestrul anterior, cele mai accesate rute au fost cele interne, care fac legătura între Bucureşti şi oraşele din vestul ţării, Cluj-Napoca şi Timişoara.

”Rezultatele acestui sezon sunt cele mai bune, de până acum. Asta aşteptăm să spunem după fiecare raportare trimestrială, mult timp de acum înainte. Ne aflăm, în continuare, într-o etapă de expansiune şi ne bucurăm că cifrele susţin şi confirmă această direcţie. După trei ani de prezenţă pe piaţă suntem, cu siguranţă, în topul celor mai dinamice companii aeriene din regiune”, spune Iulian Scorpan, CEO HiSky.

Potrivit acestuia, destinaţiile interne Cluj Napoca şi Timişoara au devenit astăzi printre cele mai căutate, ”aşa cum suntem siguri că va deveni şi Oradea”, cea de-a treia rută internă pe care o operează compania din octombrie, de la Bucureşti.

”Evenimentul acestei veri în aviaţia românească, lansarea curselor directe între Bucureşti şi New York, după 21 de ani de pauză, s-a dovedit o alegere câştigătoare pentru operatorul aerian. Peste 18.000 de pasageri au ales să zboare, fără escală, din România către Statele Unite ale Americii, în mai puţin de patru luni de la inaugurarea rutei”, precizează compania.

Compania a deschis, în această toamnă alte trei rute regulate. Astfel, din luna octombrie, pasagerii pot călători din Oradea către Bucureşti şi Londra, iar de pe aeroportul Otopeni din capitală, către principalul aeroport din Franţa, Paris, Charles de Gaulle. HiSky ajunge, astfel, la 34 de rute directe, operate de pe aeroporturile Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Satu Mare, Iaşi, Oradea şi Chişinău, cu o flotă de zece aeronave Airbus.