Growdash, o platformă SaaS cu sediul în Dubai, concepută pentru ca echipele operaționale și de marketing ale restaurantelor să dezvolte și să gestioneze, a anunțat marți că se extinde în România, ca primă țară vizată din Europa Centrală și de Est.
Platforma integrează datele din diverse canale de vânzare, precum Glovo, Bolt și Tazz, într-o interfață care permite restaurantelor să ia decizii bazate pe date în timp real, optimizând costurile și eficiența.
Compania estimează că piața HoReCa din România are o valoare estimată de peste 1,2 miliarde de euro anual.
growdash are deja o prezență în Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită și Kuweit și a fost fondată în 2022 de Sean Trevaskis și Enver Sorkun, care au activat anterior la Talabat și Deliveroo.
Runda de finanțare în valoare de 1,8 milioane de dolari, obținută în 2024 de la investitori cheie precum Oryx Fund, Oraseya Capital și Hub71, susține extinderea growdash în Europa Centrală și de Est, cu România în prim-plan.
„Obiectivul nostru cu growdash este să revoluționăm modul în care funcționează restaurantele, oferindu-le informații în timp real și analize intuitive,” a declarat Fadi Drăghici, General Manager growdash pentru Europa Centrală și de Est. „Înțelegem nevoile specifice ale acestei industrii, iar growdash oferă tocmai flexibilitatea și scalabilitatea necesare pentru o creștere bazată pe date, adaptată tuturor tipurilor de afaceri. România, cu un ritm rapid de digitalizare și un sector de livrări în expansiune, reprezintă o piață strategică în care ne dorim să avem un impact real.”