Nestle a crescut cu 2,2% în anul 2024, în ciuda situației economice dificile întâlnită la scară largă, a anunțat compania într-un comunicat de presă. Veniturile s-au îmbunătățit în a doua jumătate a anului, ajungându-se la o cifră de 10,7 miliarde de franci elvețieni. Aceste rezultate au fost posibile datorită strategiei de accelerare a performanței, una dintre strategii fiind creșterea numărului de investiții, explică Laurent Freixe, CEO al companiei.
Creșterea s-a produs în timpului anului 2024 cu 2,1% în prima parte și 2,3 în a doua parte, creșterea fiind posibilă datorită piețelor emergente și Europei. Produsele populare care au crescut ritmul de cumpărare sunt cafeaua, dulciuri și hrană pentru animale.
Pentru 2025, compania plănuiește ca economiile pentru creștere să fie de 0,7 miliarde franci elvețieni și estimează o creștere de până la 2,5 miliarde. De asemenea, 300 de milioane au fost deja economisite pentru bugetul anului 2025.
În Europa, câștigul cotei de piață a fost asigurat de cafea și hrană pentru animale, creșterea organică fiind de 3,3%, lucru rezultat din creșterea prețurilor.
Nestle a avut o creștere organică de 4,5% în România în anul 2024 și va continua cu aceeași strategie de creștere și în 2025, spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România.