Doly-Com Distribution, unul dintre principalii procesatori de carne din România, a făcut investiții peste 28 de milioane de euro pentru a-și crește capacitatea de producție și a moderniza liniile de procesare. Compania și-a extins operațiunile, a inaugurat o nouă fabrică, un depozit frigorific automatizat și primul său magazin propriu, consolidându-și astfel poziția pe piața locală.
Investiții în tehnologie
În ultimii ani, Doly-Com Distribution (DCD) a implementat un amplu proiect de modernizare și extindere, ceea ce i-a permis să crească producția de carne cu 25% în 2024, ajungând la 100 de tone pe zi, scrie euromeatnews.com.
Noua fabrică a companiei dispune de linii moderne pentru procesarea porcului, vitelor și oilor, precum și de echipamente avansate pentru porționare, ambalare și producția de specialități fierte și afumate.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Din 2021 până în 2023, am investit 28 de milioane de euro pentru a extinde și moderniza unitatea de producție. Noua fabrică include o linie pentru procesarea porcului cu o capacitate de 400 de jumătăți de carcasă pe oră și 11 linii de porționare și ambalare pentru carne de porc, vită și oaie. De asemenea, avem trei linii dedicate specialităților fierte și afumate, cum ar fi cârnații și salamul, obținute printr-un proces special de afumare care conferă un gust distinct”, a declarat Iulian Căzăcuț, Manager Strategie-Dezvoltare al companiei.
În 2024, DCD a început construcția unui depozit frigorific de 1.500 de tone, complet automatizat, care va deveni operațional în acest an. Acesta va integra un sistem logistic autonom pentru transportul și depozitarea paleților.
Extinderea rețelei
Compania a inaugurat, de asemenea, o stație de carburanți cu restaurant la intrarea în fabrica sa din comuna Roma, județul Botoșani. Aici, clienții pot găsi preparate realizate direct în bucătăria restaurantului, precum sandvișuri proaspete, leberkase, bockwurst, mici, hamburgeri și ciolan de porc la rotisor.
Un alt pas important a fost deschiderea primului magazin propriu, unde sunt disponibile produse din gamele Chef de gătit, Chef de Grill, Kravys, Carpathian Beef și DCD Gourmet. Magazinul oferă peste 150 de sortimente de carne proaspătă și preparate tradiționale, de la mici și cârnați până la specialități fierte și afumate.
„Urmează noi investiții pentru extinderea capacității de congelare, diversificarea portofoliului de produse și implementarea unor soluții sustenabile”, a adăugat Căzăcuț.