Auchan România continuă dezvoltarea rețelei ATAC Hiper Discount și ajunge la 8 magazine cu acest concept, cea mai recentă inaugurare având loc joi, 10 aprilie, în București.
Noul magazin are peste 6.600 metri pătrați și oferă o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat, atât case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casieri, cât și case care pot fi operate în regim self check-out. Peste 100 de angajați lucrează în ATAC Hiper Discount Chitila, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-22:00.
„Deschiderea primului magazin ATAC în București reprezintă un pas important în dezvoltarea acestui concept care a fost foarte bine primit în celelalte orașe din țară. ATAC Chitila este un concept hiper discount cu o rază de atracție regională pentru București și Ilfov, ceea ce înseamnă că mulți clienți sunt dispuși să parcurgă distanțe mai mari tocmai pentru a beneficia de prețuri mai avantajoase, un comportament întâlnit și în alte locații din țară. ”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Odată cu deschiderea magazinului ATAC Chitila, Auchan își extinde rețeaua de hipermarketuri discount la 8 locații, acoperind județe precum Brașov, Prahova, Timiș, Mureș, Galați, Satu Mare, Sibiu și București. Mai mult, conceptul a fost exportat și în Polonia, unde Auchan a deschis primele două unități ATAC în 2024. ATAC a devenit astfel primul concept de retail dezvoltat de la zero de echipa din România și exportat la nivel internațional.
Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.
Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 21 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.