IPP Holding, companie românească care activează în domeniul serviciilor de retail marketing, a finalizat achiziția pachetului majoritar de acțiuni (90%) din compania Imersia Multichannel Agency, anunță firma Acordul a fost aprobat de către Consiliul Concurenței.
IPP Holding este acționar unic în Instore Power Provider (IPP), companie fondată de Ionuț Valeriu Corniciuc în urmă cu 19 ani, și are diverse cote de participare în societăți din domenii conexe ca logistică promoțională, retail media, in-store robotics. Compania este furnizor în domeniul serviciilor destinate industriei de retail, iar această achiziție se încadrează în strategia de dezvoltare atât prin creștere organică, cât și prin M&A.
Compania oferă soluții de mercantizare, servicii de reprezentare comercială, leasing de personal, formare și certificare comercială, logistică promoțională, audit al punctelor de vânzare și promovare robotizată la raft pentru unele dintre cele mai mari companii din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), și companii din domeniile IT&C, banking, oil & gas sau energie.
„Creșterea organică ne-a asigurat o dezvoltare continuă și sustenabilă în toți acești ani, iar acum achizițiile ne oferă acces rapid la noi piețe, oameni și tehnologii”, a declarat Ionuț Valeriu Corniciuc, owner IPP Holding Group.
Suplimentar creșterii organice, tranzacția IPP Grup – Imersia va permite adăugarea unei companii complementare în portofoliu și a unor servicii noi de distribuție de produse FMCG și servicii de BTL.
Grupul a lansat astfel soluții digitale și tehnologii în marketingul de retail care au optimizat procesele, au crescut eficiența operațională și a atras clienți noi, cum ar fi Ursus, JTI și Nordic.
Prin preluarea companiei Imersia, IPP Grup își adaugă în portofoliul de clienți companii și branduri ca Hochland, Orkla și Bic.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
IPP a continuat internaționalizarea în anul 2024
Compania s-a extins pe noi piețe din Europa Centrala și de Sud-Est, în țări ca Bulgaria și Polonia, după ce a început demersul de internaționalizare în urmă cu doi ani prin deschiderea unui birou la Sofia.
“Debutul internaționalizării IPP ne-a deschis noi oportunități de afaceri și a crescut baza de clienți, ceea ce a generat o creștere pe linie a principalilor indicatori care arată sănătatea unei companii: marja de profit, rata de creștere a veniturilor, satisfacția angajaților și satisfacția și retenția clienților”, a declarat Ionuț Valeriu Corniciuc, Chairman IPP Grup.
Tendințele în retail marketing
În ceea ce privește evoluția pieței, personalizarea experienței consumatorilor este tendința principală în retail marketing care continuă să influențeze acest domeniu și în anul 2024, prin digitalizare și utilizarea datelor pentru a atinge obiectivele de business ale fiecărui partener, spun cei de la IPP
Creșterea continuă a platformelor de livrare a determinat o cerere mai mare din partea marilor lanțuri de retail pentru personal extern specializat în servicii de picking, care a fost acoperită prin recrutarea a peste 250 de lucrători non UE.
“IPP Grup a continuat în 2024 investițiile în soluții tehnologice bazate inclusiv pe Inteligența Artificială, dezvoltare inhouse, pentru a îmbunătăți experiența clienților și eficiența operațională și va explora noi piețe internaționale pentru a crește baza de clienți și diversificarea portofoliului”, transmite compania.
Imersia Multichannel Agency a fost fondată în 2009 de către antreprenorii George Ștefănescu, James Kodor și Lavinia Yassien. Agenția oferă servicii integrate de distribuție și trade marketing companiilor producătoare de bunuri de larg consum (FMCG).
Consultanții care au asistat părțile în procesul de negociere au fost casele de avocatură Andronic and Partners și Societatea civilă de avocați Vitzman & Asociații, respectiv consultantul în fuziuni și achiziții APlus Advisory.