Hyundai Motor vrea să dezvolte propriile semiconductoare pentru a reduce dependența de producătorii de cipuri. O penurie globală de semiconductori, declanșată parțial de creșterea cererii de laptopuri și alte produse electronice în timpul pandemiei, a anulat multe linii de producție auto la nivel mondial în acest an.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Hyundai a suspendat temporar unele fabrici, dar directorul general al companiei, Jose Munoz, a declarat reporterilor că cel mai rău a trecut pentru lipsa de cipuri din industrie, adăugând că Hyundai a avut „cele mai grele luni” în august și septembrie, scrie Reuters.

„În cazul nostru, vrem să putem să ne dezvoltăm propriile jetoane în cadrul grupului, așa că suntem puțin mai puțin dependenți într-o situație potențială ca aceasta”, a spus Jose Munoz, COO al coreenilor. „Acest lucru necesită multă investiție și timp, dar la asta lucrăm.”

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Potrivit lui Munoz, Hyundai Motor își propune să livreze vehicule la nivelul planului său de afaceri inițial în al patrulea trimestru și să compenseze unele pierderi de producție anul viitor.

Împreună cu Toyota și Tesla, Hyundai se numără printre producătorii auto care au crescut vânzările la nivel mondial în ciuda deficitului de cipuri. De altfel, Hyundai a decis să nu reducă comenzile în timpul pandemiei, după ce a văzut că piețele asiatice se recuperează mai repede decât se aștepta.

Compania este pe cale să producă mașini electrice în Statele Unite în 2022 și Munoz susține că guvernul SUA trebuie să extindă stimulentul propus de 4.500 de dolari credit fiscal pentru vehiculele electrice din SUA fabricate la fabricile fără sindicat, ca și la cele cu sindicat.

Fabricile americane Tesla, Hyundai și Toyota Motor nu sunt sindicalizate.