Life is Hard S.A., prima companie românească de software și insurtech listată la BVB, sub simbolul LIH, anunță semnarea a trei noi contracte de finanțare europeană, fiecare cu o valoare de 1 milion de euro, care vor fi derulate în următorii trei ani. Reprezentanții companiei spun că acestea reprezintă prima tranșă din ceea ce numesc un plan strategic de investiții, estimate la 10 milioane de euro, cu obiectivul de a accelera digitalizarea și profesionalizarea industriei de asigurări din România și Europa Centrală.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Noile finanțări vizează dezvoltarea profesională a peste 900 de experți în vânzări din linia de business Tomorrow, dedicată soluțiilor software pentru industria de asigurări, transmite compania.
Odată cu semnarea acestor proiecte, 24Broker (platformă de vânzare de polițe) anunță și pregătirea lansării unei platforme educaționale gamificată – SalesX, “care își propune să formeze și să certifice mii de agenți de asigurări în următorii ani. Platforma va fi complet digitală și se bazează pe principii de învățare aplicată, competitivă și etică”, transmite compania.
Platforma presupune cursuri scurte, provocări săptămânale, badge-uri și clasamente, evaluări ale agenților, identitatea profesională digitală a fiecărui agent.
„Cu SalesX construim o rețea profesională, etică, digitală și scalabilă. Este începutul unei schimbări sistemice în industria de asigurări. Investim constant în oameni, pentru că ei sunt principalul motor al schimbării”, susține Cătălin Chiș, CEO LIH & Co-inițiator 24Broker.
Lansarea SalesX va marca și începutul reinventării platformei 24Broker, spun reprezentanții companiei, care menționează că ar intenționa să dezvolte un “ecosistem”, care să includă infrastructură operațională pentru agenții parteneri, identitate profesională, scoruri reputaționale și acces diferențiat la produse, asistenți digitali AI, scoring automat, decizii contextuale; infrastructură blockchain pentru trasabilitate, audit și încredere
Prin aceste acțiuni, Life is Hard își propune să crească capacitatea de scalare a soluțiilor proprii în piețele țintă – asigurări, telecom, ICT, dar și să integreze competențe avansate de vânzare în cadrul echipelor operaționale.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, a preluat 40% din actionariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce) și 10% din acțiunile Pointer Systems (companie antreprenorială de servicii de asistență de urgență pentru evenimente neprevăzute). În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.
Life is Hard este parte din grupul antreprenorial românesc fondat de Cătălin Chiș – SUMA POZITIVĂ din care mai fac parte companii lider din marcom (GRF+), e-commerce, influencer marketing.