Armorum, retailer pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, urmează să deschidă primul magazin fizic în Sibiu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Retailerul investește 70.000 de euro în deschiderea primului magazin fizic, în Sibiu, planificată în al doilea semestru din 2025.

Locația va avea o suprafață de 120 mp și va putea cuprinde produsele flaghsip din portofoliul Armorum.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Magazinul va fi localizat într-o poziție strategică, în zona industrială a Sibiului, în proximitatea A1 și a depozitului logistic al Armorum.

Armorum a înregistrat o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent. Profitul net a crescut cu 14% în 2024, la 210.300 lei.

Pentru anul 2025, Armorum a previzionat o creștere de 25%, vizând o cifră de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro). Primele cinci luni ale anului 2025 indică deja o evoluție de +31% față de perioada similară a anului trecut.

Ovidiu Daramus _ Armorum
Sursa foto: Armorum

„Investițiile constante, extinderea portofoliului și pariul nostru pe produsele premium ne-au permis să răspundem nevoilor complexe ale pieței, pe de-o parte și să producem o schimbare de mind-set în piață. Vedem o creștere a cererii pentru soluții complete de protecție, premium”, a declarat Ovidiu Dărămuș, cofondator şi general manager al Armorum.

Aproximativ 80% din volumele totale de vânzări sunt realizate în categoriile de îmbrăcăminte și încălțăminte de muncă. Însă Armorum a început o diversificare semnificativă către categorii complementare, cum ar fi bocanci outdoor / de trekking / tactici și echipamente de lucru la înălțime.

În prezent, catalogul online Armorum se apropie de 2000 de produse, incluzând variațiile. Comanda medie online a Armorum se situează în jurul valorii de 600 de lei și înregistrează o tendință de creștere de la an la an.

Armorum, brand al Craft & Forge SRL, este un retailer dedicat echipamentelor de protecție personală și siguranța muncii. Compania reprezintă exclusiv pe piața din România unele dintre cele mai mărci din piața echipamentelor de muncă precum Snickers Workwear, Hellberg, Solid Gear, Puma Workwear, Reebok Work, Dunlop, Bekina Boots.

În portofoliul de clienți se regăsesc companii din România precum One United, Tehnostrade, Nuclearelectrica, Toyota Material Handling, Valmont și peste 27000 de persoane fizice și IMM-uri.

Craft & Forge SRL este deținută de Gabriela Rebeca Dărămuș (47,5%), Comentis Pro SRL (45%), Corvus Alpha SRL (3%), Adriana Camelia Budac (2,5%) și Andrei-Ionuț Toma (2%). Comentis Pro SRL este deținută, la rândul ei, de Iancu Emil Budac.