Toyota rămâne cel mai puternic brand auto și anul acesta în Interbrands Best Global Brands 2021, urmată de Mercedes, BMW și Tesla.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Toyota cu o valoare e 54 de miliarde de dolari, în creștere cu 5% față de anul trecut, devansează Mercedes, care, în icuda unor vânzări în scădere masivă în acest an, a ajuns la o valoare de 50 de miliarde de dolari, în creștere cu 3%. Cele două companii ocupă locurile șapte și opt în topul general, condus de Apple, Amazon și Microsoft.

BMW, cu o creștere estimată de 5% vine pe locul 12 la general, cu o valoare a brandului de 41,6 miliarde de dolari, urmat de Tesla, cu un avans de 184% – datorat creșterii imaginii și a vânzărilor de mașini electrice, cu o valoare estimată la 36,3 miliarde de dolari.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Sursa foto: Interbrands

Alte mărci auto din primele 10 parte a top100 Best Global Brands sunt Honda (scădere de 2%, la 21,3 miliarde dolari), Hyundai (15,1 miliarde dolari), Audi (13,4 miliarde dolari), VW (13,4 miliarde dolari, Ford (12,8 miliarde dolari), Porsche (11,7 miliarde dolari), Nissan (11,13 miliarde dolari), Ferrari (7,1 miliarde dolari), Kia (6 miliarde dolari), MINI (5,2 miliarde dolari) și Land Rover (5 miliarde dolari).

Cele mai valoroase branduri din lume sunt, în continuare și în 2021 Apple, Amazon, Microsoft, Google, Samsung și Coca Cola.