Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi folii imprimate în România, anunţă că investeşte 1,2 milioane de euro într-o hală nouă destinată atât activităţilor de producţie, cât şi depozitării de materie primă, precum şi în echipamente ce vizează creşterea capacităţii de producţie, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi folii imprimate în România, companie de familie cu acţionariat 100% local, investeşte 1,2 milioane de euro într-o hală nouă destinată atât activităţilor de producţie, cât şi depozitării de materie primă, precum şi în echipamente ce vizează creşterea capacităţii de producţie. Proiectul vine ca răspuns la creşterea cererii pentru soluţii de ambalare, dar şi în contextul unei nevoi tot mai stringente de eficientizare şi optimizare a spaţiului de producţie”, anunţă compania.

Noua construcţie, parte a planului de dezvoltare al companiei, va susţine extinderea capacităţii de producţie şi va contribui la o mai bună organizare logistică, adaptată cerinţelor actuale ale pieţei.

„Pentru noi, investiţiile nu sunt doar despre infrastructură sau echipamente, ci despre viitorul companiei şi capacitatea noastră de a rămâne competitivi într-un context economic tot mai dinamic”, declară Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

În primele şase luni ale anului, Rottaprint a înregistrat o creştere de 2% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeaşi perioadă din 2024, într-un context economic marcat de incertitudini. Exporturile au reprezentat 21% din veniturile companiei, cu performanţe deosebite în Germania şi Ungaria, principalele pieţe externe ale Rottaprint.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

De asemenea, etichetele shrink, printre care şi cele cu barieră de lumină, ideale pentru produse care conţin arome şi grăsimi, sensibile la raze UV, precum băuturile proteice, contribuind inclusiv la creşterea termenului de valabilitate şi etichetele wrap-around, frecvent folosite la apele minerale şi băuturile răcoritoare, au cunoscut o cerere în creştere.

Etichetele antifurt au fost tot mai frecvent solicitate în industria alimentară. Acestea oferă brandurilor o alternativă la dispozitivele clasice de securizare, reducând timpul de aplicare la raft şi optimizând relaţia cu lanţurile de retail.

Deşi unele industrii precum cea chimică sau comerţul en-gros au înregistrat evoluţii pozitive, comerţul cu amănuntul a fost afectat de scăderea consumului.

„În România, multe proiecte sunt puse în aşteptare, iar după aplicarea noilor reglementări fiscale estimăm o scădere şi mai accentuată a puterii de cumpărare. Ne vom concentra în semestrul al doilea pe extinderea proiectelor externe, unde observăm un potenţial mai stabil de creştere”, a adăugat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

În viitor, compania mizează pe digitalizarea şi eficientizarea fluxurilor de lucru, iar obiectivul pentru semestrul al doilea rămâne menţinerea unei poziţii stabile pe piaţa locală, în paralel cu extinderea portofoliului international.

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică românească producătoare de etichete autoadezive şi folii imprimate de pe piaţa locală. Cu o experienţă de peste 34 de ani, compania cu sediul în Apahida, judeţul Cluj, deţine în prezent 2 centre logistice în România: Braşov şi Ilfov şi 2 centre logistice în Ungaria şi Germania. În 2024, Rottaprint a livrat produse în 16 ţări din Europa, SUA şi Asia.