Raiffeisen Bank România și MullenLowe România au lansat unOriginal, o platformă digitală globală de social good care propune o perspectivă diferită asupra originalității: binele nu trebuie reinventat, ci multiplicat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Platforma, disponibilă la unoriginal.work, oferă organizațiilor non-guvernamentale din întreaga lume acces la campanii și idei care și-au dovedit eficiența, pentru ca acestea să poată fi adaptate și replicate acolo unde pot avea un impact real.

„E ok să nu fii original când faci bine”

Într-o lume obsedată de noutate, unOriginal pune sub semnul întrebării mitul creativității absolute. Studiile arată că doar o parte dintre campaniile ONG-urilor reușesc să producă o schimbare reală, deși multe dintre ele urmăresc aceleași cauze. Platforma își propune să elimine efortul de a „reinventa roata”, oferind soluții deja testate, gata să fie reutilizate.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Raiffeisen Bank a susținut mereu inițiative care creează valoare reală pentru comunitate. Cu unOriginal, ducem mai departe acest angajament, oferind ONG-urilor o resursă care transformă ideile validate în soluții scalabile. E o invitație la colaborare, nu la competiție – pentru că binele nu are nevoie să fie original, are nevoie să fie făcut”, a declarat Laura Mihăilă, Director Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

Eficiența, noua formă de originalitate

Platforma aduce împreună campanii care au avut succes în diverse domenii – educație, incluziune, sustenabilitate, egalitate – și le transformă în resurse comune. Astfel, o idee care a funcționat într-o țară poate deveni punctul de plecare pentru o altă organizație, în alt colț al lumii.

„Prin campania unOriginal ne propunem să aducem o doză de luciditate într-o industrie care trăiește pentru idei noi. O idee bună merită mai multe vieți, mai ales atunci când poate schimba ceva în bine. Platforma aceasta este despre eficiență și cauze reale, nu despre premii și ego-uri de publicitari”, a spus Cristiana Belodan, Managing Director, MullenLowe România.

Lansare la Creativity4Better

unOriginal a fost prezentată oficial în cadrul Creativity4Better, eveniment susținut de IAA România, unde Raiffeisen Bank a moderat un panel dedicat „eficienței originalității” în campaniile de social good.

Campania de lansare, semnată de MullenLowe România, include un video-manifesto care invită ONG-urile să urce și să descarce campanii de pe platformă. Inițiativa este amplificată prin activări digitale, conferințe, galerii și campanii pe LinkedIn, toate menite să transforme ideile eficiente în resurse universale.

Pentru că, uneori, a face bine e mai important decât a fi original.