Livrările aeronavelor Boeing 777X ar putea fi amânate până la începutul lui 2025 

avion Sursă foto: Unsplash

Livrările Boeing 77x ar putea fi amânate până cel puțin un an- începutul lui 2025, potrivit unei surse Reuters. Întârzierea este conformă cu o estimare dată de cel mai mare client al avionului – Emirates Airlines – al cărui președinte, Tim Clark, a declarat pentru Aviation Daily în 7 aprilie că se aștepta să primească primul său Boeing 777X înainte de 2025.

Sursa a confirmat întârzierea, raportată pentru prima dată vineri de publicația din industria aviației Air Current, care spunea că Boeing se așteaptă să amâne obiectivul de certificare până la sfârșitul anului 2024 – sau cu încă nouă până la 12 luni pentru aeronava cu fustă largă – livrările urmând să aibă loc în 2025.

Reuters a raportat luna trecută că Administrația Federală a Aviației (FAA) a avertizat Boeing într-o scrisoare din 21 martie că programele de certificare existente pentru 737 MAX 10 și 777X sunt „învechite și nu mai reflectă activitățile programului”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Boeing a declarat anterior că se așteaptă să câștige certificarea pentru 777X până la sfârșitul anului 2023. Certificarea este necesară înainte ca Boeing să poată începe livrările.

Întrebat despre raportul de întârziere, Boeing a spus într-o declarație vineri că rămâne „concentrat pe lucrul transparent cu autoritățile de reglementare și cu clienții noștri”.

777X, cunoscut sub numele de 777-9 și o versiune mai mare a avionului cu corp lat 777, a fost în dezvoltare din 2013 și, la un moment dat, era de așteptat să fie lansat pentru utilizarea companiilor aeriene în iunie 2020.

De asemenea, Boeing lucrează pentru a obține aprobarea pentru 737 MAX 10 până la sfârșitul anului. În martie, FAA a cerut Boeing să ofere un „program matur de certificare” pentru MAX 10.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: