Marca italiană de super-maşini Lamborghini intenţionează să investească cel puţin 1,8 miliarde de euro pentru a produce o gamă hibridă până în 2024 şi mai mult pentru a dezvolta modelul complet electric până la sfârşitul deceniului, a declarat directorul general Stephan Winkelmann, publicaţiei Il Sole 24 Ore, transmite Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lamborghini, parte a Grupului Volkswagen, a declarat anul trecut că va investi 1,5 miliarde de euro pentru a-şi transforma modelele actuale – maşinile sport Huracan şi Aventador şi modelul Urus – în modele cu motoare hibride pe benzină şi electrice, până la sfârşitul anului 2024.

„Am alocat 1,8 miliarde, dar în realitate va fi mult mai mult – cea mai mare investiţie din istoria Lamborghini Automobili”, a spus Winkelmann pentru ziar, adăugând că cifra nu include dezvoltarea modelului complet electric.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Investiţia va fi uriaşă pentru că trebuie să facem faţă erei full electrice, păstrând în acelaşi timp valorile ADN-ului Lamborghini. Va fi o provocare foarte dificilă.”

La fel ca rivalii săi Ferrari, Aston Martin Lagonda şi McLaren, Lamborghini trebuie să vadă cum să-şi schimbe gama în vehicule electrice fără a pierde performanţa ridicată care susţine preţurile premium.