Marca Volkswagen va produce în Europa numai maşini electrice, din 2033, a declarat miercuri directorul general Thomas Schaefer, angajându-se să respecte data stabilită în obiectivul său anterior pentru perioada 2033-2035, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Schaefer a spus că în următorul deceniu marca VW va reduce numărul de modele oferite, pentru a se concentra pe modelele de bază, cu scopul de a creşte marja de profit pentru toate mărcile de volum – Volkswagen, SEAT, Skoda şi vehicule comerciale – la 8% până în 2025.

”Fă mai puţin, dar mai bine”, a spus Schaefer, vorbind la un eveniment la Berlin.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Aducerea vehiculelor de la diferite mărci în aceeaşi fabrică economiseşte costuri, a spus Schaefer, adăugând: ”Avem o mulţime de deşeuri în sistem, pe care le putem elimina”.

De asemenea, marca VW îşi va schimba concentrarea de pe un singur model per fabrică la ”gândirea pe platformă”, a spus Schaefer, folosind acelaşi design de bază pentru diferite modele, pentru a permite economii de scară.

Producătorul auto vizează un vehicul electric entry-level la un preţ 25.000 de euro sau mai puţin.

Schaefer a spus că îmbunătăţirea şi standardizarea chimiei şi formatului bateriilor a fost cheia pentru atingerea acestui obiectiv, precum şi pentru producţia la scară.

”Singura companie care se poate extinde pe acest teritoriu în acest moment suntem noi. Accentul este un standard clar pentru toate mărcile şi la scară largă”, a spus directorul general.