Unul din trei magazine online din România intenționează să crească prețurile produselor între 6% și 15% în 2023, potrivit celui mai recent sondaj al platformei GLAMI Fashion, desfășurat în rândul e-shop-urilor partenere.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, 41% dintre comercianții online se gândesc la o schimbare a ofertei propuse, pentru a satisface cerințele clienților, ca țintă de afaceri pentru anul în curs, 24% își vor schimba cu siguranță inventarul și alegerile sortimentelor, iar 75% au în vedere adaptarea sortimentației la generațiile mai tinere.

Clienții online și instrumentele AI

Nucleul clienților din segmentul e-commerce, milenialii și, într-o măsură tot mai mare, membrii generației Z, au o viziune diferită asupra cumpărăturilor și consumului comparativ cu generațiile anterioare, arată studiul. De exemplu, sunt dispuși să cheltuiască în mod conștient mai mult pe produse sustenabile.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

De exemplu, publicul din generația Z este mai bine educat în ceea ce ține de cumpărăturile realizate prin social media, online sau prin intermediul aplicațiilor mobile, dar și când vine vorba de cunoașterea beneficiilor noilor instrumente AI (bazate pe inteligența artificială) pentru găsirea brandurilor, stilurilor și mărimilor potrivite .

Anul acesta, 50% dintre magazinele online de modă vor comanda loturi mai mici din fiecare model, dar într-o varietate mai mare, în conformitate cu tendințele. Pe de altă parte, 25% dintre e-tailerii care au luat parte la studiul GLAMI vor reduce cu totul numărul de stiluri.

Personalizarea cumpărăturilor online – accent major în 2023

Operarea cu abordări mai sofisticate de analiză a datelor ar putea fi o formulă câștigătoare pentru mulți antreprenori e-commerce în 2023, arată analiza. Autorii acesteia spun că, în e-commerce, aceasta folosește AI (inteligența artificială) și algoritmi bazați pe învățarea automată, pentru a oferi o experiență unică fiecărui vizitator al site-ului.