Sondaj în piața online de modă: Unul din trei magazine online din România intenționează să crească prețurile/ Cei mai mulți vizează o majorare de până la 10%/ Instrumentele AI, tot mai folosite

cumparaturi online card foto pexels-karolina-grabowska sursa foto: Pexels/ Karolina Grabowska

Unul din trei magazine online din România intenționează să crească prețurile produselor între 6% și 15% în 2023, potrivit celui mai recent sondaj al platformei GLAMI Fashion, desfășurat în rândul e-shop-urilor partenere.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, 41% dintre comercianții online se gândesc la o schimbare a ofertei propuse, pentru a satisface cerințele clienților, ca țintă de afaceri pentru anul în curs, 24% își vor schimba cu siguranță inventarul și alegerile sortimentelor, iar 75% au în vedere adaptarea sortimentației la generațiile mai tinere.

Clienții online și instrumentele AI

Nucleul clienților din segmentul e-commerce, milenialii și, într-o măsură tot mai mare, membrii generației Z, au o viziune diferită asupra cumpărăturilor și consumului comparativ cu generațiile anterioare, arată studiul. De exemplu, sunt dispuși să cheltuiască în mod conștient mai mult pe produse sustenabile.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

De exemplu, publicul din generația Z este mai bine educat în ceea ce ține de cumpărăturile realizate prin social media, online sau prin intermediul aplicațiilor mobile, dar și când vine vorba de cunoașterea beneficiilor noilor instrumente AI (bazate pe inteligența artificială) pentru găsirea brandurilor, stilurilor și mărimilor potrivite .

Anul acesta, 50% dintre magazinele online de modă vor comanda loturi mai mici din fiecare model, dar într-o varietate mai mare, în conformitate cu tendințele. Pe de altă parte, 25% dintre e-tailerii care au luat parte la studiul GLAMI vor reduce cu totul numărul de stiluri.

Personalizarea cumpărăturilor online – accent major în 2023

Operarea cu abordări mai sofisticate de analiză a datelor ar putea fi o formulă câștigătoare pentru mulți antreprenori e-commerce în 2023, arată analiza. Autorii acesteia spun că, în e-commerce, aceasta folosește AI (inteligența artificială) și algoritmi bazați pe învățarea automată, pentru a oferi o experiență unică fiecărui vizitator al site-ului.