Imaginile cu incendiul de la Ford F-150 Lightning evidențiază un risc din ce în ce mai mare pentru vehiculele electrice (CNBC)

masini electrice Sursa foto: Lektri.co

O nouă înregistrare video a unui incendiu în care a fost implicat un Ford F-150 Lightning în acest an evidențiază o preocupare din ce în ce mai mare în legătură cu vehiculele electrice: incendiile volatile provocate de bateriile care le alimentează, relatează CNBC.

Imaginile inedite, pe care CNBC le-a obținut de la Departamentul de Poliție din Dearborn, prin intermediul Legii privind libertatea de informare din Michigan, arată cum fumul iese din trei pick-up-uri electrice strânse înghesuite într-un vehicul Ford Motor.
din Dearborn, Michigan.

Câteva clipe mai târziu, flăcările ies la câțiva metri deasupra vehiculelor, care erau neocupate. Pe baza documentelor publice și a înregistrărilor video ale poliției nu a fost clar cât timp au ars incendiile. Experții spun că stingerea incendiilor din vehiculele electrice poate dura ore, mai degrabă decât minute.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Incendiile EV au devenit o preocupare tot mai mare, deoarece producătorii de automobile fac eforturi pentru a crește vânzările de vehicule electrice și pentru a respecta standardele tot mai stricte privind emisiile.

Administrația Biden a stabilit un obiectiv ca jumătate din vehiculele noi vândute în SUA până în 2030 să fie electrice. Producătorii auto cheltuiesc miliarde de dolari pentru a-și electrifica gamele de produse. Cu toate acestea, nu s-a discutat aproape deloc despre pregătirea primilor respondenți pentru situațiile în care vehiculele iau foc, fie din cauza unei defecțiuni, fie, mai frecvent, a unui accident.
Incendiul din 4 februarie de la centrul Ford Rouge Electric Vehicle Center din Dearborn a determinat compania să oprească rapid producția noului pick-up timp de cinci săptămâni. De asemenea, producătorul auto a rechemat în service 18 dintre vehicule, pe care Ford le-a comparat cu Modelul T în ceea ce privește importanța lor pentru companie.

Ford a identificat cauza principală ca fiind legată de producția de celule de baterii realizată de furnizorul SK On.

Ofițerii de poliție care au răspuns la incendiu au descris vehiculele ca fiind “înghițite de flăcări” și pot fi auziți în înregistrarea video îngrijorându-se că vehiculele ar putea “exploda”. Bateriile litiu-ion, utilizate în mod obișnuit în vehiculele electrice, pot fi volatile și extrem de dificil de stins odată ce au luat foc.

“Nu stingem acest nenorocit. Uită-te la el”, a spus un ofițer care a intervenit în timpul incendiului de la F-150 Lightning din februarie.

Primii respondenți pot fi auziți în înregistrarea video exprimându-și îngrijorarea cu privire la cât de multă apă este necesară pentru a stinge incendiile de VE și dacă ar fi necesară o spumă specială. De asemenea, au pus la îndoială viabilitatea și siguranța vehiculelor electrice.

“Trebuie să pună parcă un lac întreg ca să le stingă”, a spus același ofițer în timpul evenimentului din 4 februarie.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: