Startup-ul românesc bonapp.eco, care vinde mâncare la preț redus care se apropie de data de expirare, a încheiat o rundă de finanțare de pre-seed de 600.000 euro prin intermediul platformei de crowdfunding SeedBlink, potrivit unui comunicat de presă. Compania transmite că suma de 600.000 euro recent obținută reprezintă o extindere a acelei runde, permițând bonapp.eco să își extindă pista de lansare, să accelereze creșterea și să ajungă la profitabilitate mai repede decât era planificat inițial.
Bonapp.eco a fost lansată în noiembrie 2021 de către antreprenorul Grégoire Vigroux. Datorită acestei noi runde, fondatorii spun că sunt pe cale să ajungă la profitabilitate în T4 2023 și la venituri de 1 milion de euro în 2024.
În ianuarie 2022, la două luni de la lansare, compania a strâns o investiție de pre-seminere de 800.000 euro de la compania de bonuri de masă Up, precum și de la investitorii VC Roca X, Early Game Ventures și Impact Ventures.
În prezent, bonapp.eco este activă în București și Cluj-Napoca. Compania plănuiește să se extindă și în alte orașe din România, printre care Iași, Timișoara și Brașov, în următoarele 12 luni.
Până în prezent, peste 750 de parteneri, printre care Starbucks, Penny și Cora, s-au alăturat rețelei bonapp.eco din București și Cluj-Napoca. Printre cei mai recenți parteneri se numără Ana Pan, Berezka, Domino’s Pizza, La Doi Pasi, Pain Plaisir, Noodle Pack și Secom.
Compania transmite că de la lansare, bonapp.eco a ajuns la 100.000 de descărcări și venituri de 40.000 de euro în martie, o creștere de peste 50% față de februarie. Până în prezent, bonapp.eco a vândut 100.000 de mese în București și Cluj-Napoca, economisind 49 de tone de mâncare de la aruncat și 103 tone de CO2 de la generare.