Grupul sud-coreean LG Electronics şi-a dezvăluit miercuri strategia pe următorii ani, în conformitate cu care grupul vrea să ajungă la vânzări de 100.000 de miliarde de woni (77 de miliarde de dolari) în 2030 şi să investească aproximativ 50.000 de miliarde de woni, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.
Comparativ, în 2022, LG a realizat vânzări consolidate de aproximativ 65.000 de miliarde woni, excluzând însă compania afiliată LG Innotek, care produce componente pentru dispozitive precum module de camere pentru smartphone-uri.
LG Electronics intenţionează să devină una dintre primele 10 companii din lume în domeniul componentelor pentru vehicule prin dublarea veniturilor înregistrate pe acest segment, până la 20.000 de miliarde de woni în 2030, şi în paralel să îşi consolideze platformele de servicii pentru electrocasnicele şi televizoarele sale care generează profituri constante, precum abonamente media şi închirieri.
“LG Electronics îşi va transforma portofoliul de afaceri…va majora profiturile prin extinderea serviciilor business-to-business, şi tranziţia la service business. Nu ne vom odihni pe succesul trecut de pe piaţa electrocasnicelor”, a spus directorul general William Cho.
De asemenea, LG Electronics are de gând să intre pe noi pieţe precum încărcarea vehiculelor electrice şi servicii medicale digitale.
Pentru a-şi atinge toate aceste obiective, LG va lua în considerare o creştere neorganică precum parteneriate, fuziuni şi achiziţii.
LG mizează pe faptul că cea mai nouă divizie de afaceri din cadrul grupului, carnetul de comenzi al diviziei de componente pentru vehicule, se va apropia de 100.000 de miliarde de woni până la finele acestui an, iar veniturile realizate din îndeplinirea comenzilor se vor întinde pe mai mulţi ani. Această divizie a generat profit anul trecut şi a raportat vânzări de 2.400 miliarde woni în primul trimestru al acestui an.
Anterior, LG Electronics a estimat că în al doilea trimestru al acestui an profitul său operaţional a crescut cu 12,7% în ritm anual până la 892,7 miliarde woni, al doilea cel mai mare profit înregistrat vreodată în al doilea trimestru de LG.