Utilizatorii popularei platforme de video TikTok vor putea, foarte curând, să posteze filmări de trei ori mai lungi decât până acum, potrivit news.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

TikTok anunţă că a început să ridice limita clipurilor care pot fi postate, de la 1 minut, la 3 minute. În următoarele săptămâni, toţi utilizatori reţelei sociale vor putea publica clipuri de până la 3 minute.

Compania chineză spune că este necesară creşterea limitei pentru a da mai multă libertate creatorilor de conţinut. O altă explicaţie ar fi că filmările mai lungi implică şi mai multe reclame.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Filmările de până la 3 minute au fost testate în cadrul platformei începând cu luna decembrie. Acestea erau permise pentru un număr limitat de categorii, precum cea culinară, fiind vizibile, la fel, pentru un mic număr de utilizatori.

Nu se ştie, deocamdată, în ce fel va fi modificat algoritmul de rankare, după creşterea limitei. Este posibil ca, datorită faptului că ajută la creşterea timpului petrecut în reţea, clipurile mai lungi să fie favorizate şi să ajungă mai vizibile în cadrul reţelei.

TikTok are peste 1 miliard de utilizatori la nivel global, cei mai mulţi dintre aceştia fiind tineri. Categoria de vârstă dominantă este 15-25 de ani.