Utilizatorii popularei platforme de video TikTok vor putea, foarte curând, să posteze filmări de trei ori mai lungi decât până acum, potrivit news.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

TikTok anunţă că a început să ridice limita clipurilor care pot fi postate, de la 1 minut, la 3 minute. În următoarele săptămâni, toţi utilizatori reţelei sociale vor putea publica clipuri de până la 3 minute.

Compania chineză spune că este necesară creşterea limitei pentru a da mai multă libertate creatorilor de conţinut. O altă explicaţie ar fi că filmările mai lungi implică şi mai multe reclame.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Filmările de până la 3 minute au fost testate în cadrul platformei începând cu luna decembrie. Acestea erau permise pentru un număr limitat de categorii, precum cea culinară, fiind vizibile, la fel, pentru un mic număr de utilizatori.

Nu se ştie, deocamdată, în ce fel va fi modificat algoritmul de rankare, după creşterea limitei. Este posibil ca, datorită faptului că ajută la creşterea timpului petrecut în reţea, clipurile mai lungi să fie favorizate şi să ajungă mai vizibile în cadrul reţelei.

TikTok are peste 1 miliard de utilizatori la nivel global, cei mai mulţi dintre aceştia fiind tineri. Categoria de vârstă dominantă este 15-25 de ani.