Profitul anual al Inter IKEA, compania care aprovizionează magazinele cărora le francizează marca IKEA, s-a dublat la 1,95 de miliarde de euro

IKEA Timisoara (1)

Profitul anual al Inter IKEA a crescut de peste două ori, pe măsură ce presiunile asupra costurilor s-au diminuat, ceea ce i-a permis să reducă preţurile şi să anticipeze mai multe reduceri în lunile următoare, potrivit proprietarului celui mai mare brand de mobilă din lume, transmite Reuters, potrivit News.ro.

Compania, care aprovizionează magazinele cărora le francizează marca IKEA, a realizat un profit înainte de impozitare de 1,95 miliarde de euro (2,07 miliarde de dolari) în anul încheiat în august, în creştere faţă de 931 de milioane cu un an mai devreme, când a avut dificultăţi din cauza costurilor ridicate şi a efectului închiderii fabricilor ruseşti.

Directorul financiar Martin Van Dam a declarat pentru Reuters că rezultatele revin la normal după un 2022 perturbat.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Am încercat să ne asigurăm că retailerul are preţul corect şi, odată cu întârzierea preţurilor (mai mari), am ajuns să suportăm o mulţime de costuri în acel an. Dacă te uiţi la anul 2021, randamentele sunt similare cu cele de acum”, a spus Van Dam.

Compania a spus că va continua să reducă preţurile atâta timp cât costurile vor scădea în continuare.

„Costurile care au tendinţa de scădere ar trebui să afecteze în mod pozitiv preţurile pentru clienţii IKEA în anul viitor şi ulterior”, se arată într-un comunicat.

Deşi Inter IKEA a început să reducă preţurile pentru francizaţii săi în ultimele patru luni ale exerciţiului financiar, va dura ceva timp până când clienţii din magazine vor simţi efectul total al scăderilor, a spus van Dam.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: