Moët Hennessy Louis Vuitton (cunoscută drept LVMH) a achiziționat în majoritate casele de modă Etro și Off-White, scrie retaildetail.eu, mărindu-și activitatea atât în industria modei de lux, cât și în ceea ce privește hainele de stradă.
Compania producătoare de bunuri de lux va urma să dețină 60% din ambele branduri.
Casa de modă Etro este estimată la aproximativ 500 de milioane de euro. Cele 40 de procente rămase vor fi împărțite între cei patru copii ai fondatorului Gerolamo Etro. Familia va continua să dețină toate bunurile imobile legate de activitățile grupului, de la buticurile sale până la sediu. La nivel mondial, brandul italian are o rețea de 140 de magazine. Pe lângă hainele pentru femei și bărbați, Etro include accesorii, parfumuri, articole de decor pentru casă și lenjerie de uz casnic.
LVMH raportează că a luat o pondere majoritară în Off-White, marca lansată la Milano în 2013 de designerul american Virgil Abloh. Eticheta are deja 56 de magazine la nivel mondial. Acest lucru va oferi celei mai mari companii din lume de produse de lux o poziție fermă în zona de îmbrăcăminte de stradă, un segment extrem de profitabil. Fondatorul va păstra o participație de 40%. Alte detalii ale tranzacției nu au fost dezvăluite, notează retaildetail.eu. În august 2019, Farfetch, o platformă de vânzare online de produse de lux, a cumpărat Off-White pentru aproximativ 600 de milioane de euro. Ca licențiat, Farfetch va continua să opereze marca.
LVMH deține peste 30 de mărci de branduri de lux, atât de vinuri și băuturi alcoolice (precum Moët et Chandon sau Domaine Chandon California), cât și branduri din categoriile modă și frumusețe (Fendi, Kenzo, Marc Jacobs, Luis Vuitton, Bulgari, Sephora ș.a.).