CloudCart, platformă pentru crearea de magazine online, țintește atragerea a 10 milioane de euro, într-o nouă rundă de finanțare Serie A, până în trimestrul al patrulea al anului 2024, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania estimează o cifră de afaceri ce depășește 25 de milioane de euro în următorii patru ani, capitalizând pe modelul său de afaceri scalabil și soluțiile inovatoare de inteligență artificială.

Potrivit comunicatului de presă, în ultimii trei ani, CloudCart a atras investiții de peste 2 milioane de euro de la New Vision 3 (NV3), Sportal Media Group, ITA Group Bulgaria și Elevator Ventures, accelerându-și dezvoltarea. Noua rundă de atragere de capital demarează astăzi prin intermediul platformei europene de finanțare SeedBlink. Părțile interesate pot participa cu o investiție minimă de 2500 de euro, primind acțiuni în CloudCart. Compania este evaluată la 14 milioane de euro în această rundă (înainte de investiții).

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Strategia companiei de atragere a noilor clienți include un ecosistem unic de servicii profesionale, care vizează proprietarii de magazine online și nevoile acestora din diverse arii. O parte dintre obiectivele stabilite în noua rundă de investiții sunt stabilirea și menținerea parteneriatelor strategice din fiecare piață și îmbunătățirea continuă a produsului”, se transmite în comunicatul de presă.

De asemenea, compania spune că intrarea pe noi piețe reprezintă un obiectiv principal. Compania activează în prezent pe șapte piețe regionale, având o prezență consolidată în țări precum Bulgaria, Grecia și România, iar intrarea în potențialul vast al comerțului electronic pe piața din Germania, cea mai mare economie a Europei, este următorul mare pas în dezvoltarea CloudCart. Totodată, compania are în vedere și piețe unde domeniul eCommerce este mai puțin dezvoltat și concurență mai scăzută, cum ar fi Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Croația.