CloudCart, platforma pentru crearea de magazine online, vrea să atragă finanțare de 10 milioane euro în 2024

Sursa: Unsplash Sursa: Unsplash

CloudCart, platformă pentru crearea de magazine online, țintește atragerea a 10 milioane de euro, într-o nouă rundă de finanțare Serie A, până în trimestrul al patrulea al anului 2024, potrivit unui comunicat de presă.

Compania estimează o cifră de afaceri ce depășește 25 de milioane de euro în următorii patru ani, capitalizând pe modelul său de afaceri scalabil și soluțiile inovatoare de inteligență artificială.

Potrivit comunicatului de presă, în ultimii trei ani, CloudCart a atras investiții de peste 2 milioane de euro de la New Vision 3 (NV3), Sportal Media Group, ITA Group Bulgaria și Elevator Ventures, accelerându-și dezvoltarea. Noua rundă de atragere de capital demarează astăzi prin intermediul platformei europene de finanțare SeedBlink. Părțile interesate pot participa cu o investiție minimă de 2500 de euro, primind acțiuni în CloudCart. Compania este evaluată la 14 milioane de euro în această rundă (înainte de investiții).

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Strategia companiei de atragere a noilor clienți include un ecosistem unic de servicii profesionale, care vizează proprietarii de magazine online și nevoile acestora din diverse arii. O parte dintre obiectivele stabilite în noua rundă de investiții sunt stabilirea și menținerea parteneriatelor strategice din fiecare piață și îmbunătățirea continuă a produsului”, se transmite în comunicatul de presă.

De asemenea, compania spune că intrarea pe noi piețe reprezintă un obiectiv principal. Compania activează în prezent pe șapte piețe regionale, având o prezență consolidată în țări precum Bulgaria, Grecia și România, iar intrarea în potențialul vast al comerțului electronic pe piața din Germania, cea mai mare economie a Europei, este următorul mare pas în dezvoltarea CloudCart. Totodată, compania are în vedere și piețe unde domeniul eCommerce este mai puțin dezvoltat și concurență mai scăzută, cum ar fi Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Croația.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: