CloudCart, platformă pentru crearea de magazine online, țintește atragerea a 10 milioane de euro, într-o nouă rundă de finanțare Serie A, până în trimestrul al patrulea al anului 2024, potrivit unui comunicat de presă.
Compania estimează o cifră de afaceri ce depășește 25 de milioane de euro în următorii patru ani, capitalizând pe modelul său de afaceri scalabil și soluțiile inovatoare de inteligență artificială.
Potrivit comunicatului de presă, în ultimii trei ani, CloudCart a atras investiții de peste 2 milioane de euro de la New Vision 3 (NV3), Sportal Media Group, ITA Group Bulgaria și Elevator Ventures, accelerându-și dezvoltarea. Noua rundă de atragere de capital demarează astăzi prin intermediul platformei europene de finanțare SeedBlink. Părțile interesate pot participa cu o investiție minimă de 2500 de euro, primind acțiuni în CloudCart. Compania este evaluată la 14 milioane de euro în această rundă (înainte de investiții).
„Strategia companiei de atragere a noilor clienți include un ecosistem unic de servicii profesionale, care vizează proprietarii de magazine online și nevoile acestora din diverse arii. O parte dintre obiectivele stabilite în noua rundă de investiții sunt stabilirea și menținerea parteneriatelor strategice din fiecare piață și îmbunătățirea continuă a produsului”, se transmite în comunicatul de presă.
De asemenea, compania spune că intrarea pe noi piețe reprezintă un obiectiv principal. Compania activează în prezent pe șapte piețe regionale, având o prezență consolidată în țări precum Bulgaria, Grecia și România, iar intrarea în potențialul vast al comerțului electronic pe piața din Germania, cea mai mare economie a Europei, este următorul mare pas în dezvoltarea CloudCart. Totodată, compania are în vedere și piețe unde domeniul eCommerce este mai puțin dezvoltat și concurență mai scăzută, cum ar fi Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Croația.