Asociaţia Pro Infrastructură susţine că proiectul pilot de siguranţă rutieră de pe DN 2 a fost oprit la presiunea ,,bizonilor” şi a celor cu girofare. De la implementarea sistemului de circulaţie reversibil 2+1 nu au mai fost persoane decedate

API DN 2 2+1

Asociaţia Pro Infrastructură susţine că proiectul pilot de siguranţă rutieră de pe DN 2 în judeţul Ialomiţa a fost oprit la presiunea ,,bizonilor” şi a celor cu girofare şi cere Companiei de Drumuri să continue resistematizarea circulaţiei după modelul 2+1, adică două benzi pentru un sens şi o singură bandă pentru direcţia opusă, configuraţia fiind reversibilă din doi în doi kilometri. Din 2019, de la momentul implementării sistemului pe DN 2 în judeţul Ialomiţa nicio persoană nu şi-a mai pierdut viaţa în accidente (zona fiind cunoscută pentru accidentele frontale produse pe fondul depăşirilor). Pe DN 2, înainte de resistematizare drumul era cu acostament lărgit, acostament folosit ca bandă de circulaţie.

Asociaţia solicită CNAIR, într-o postare pe pagina de Facebook să spună cu nume şi prenume cine a făcut presiuni pentru suspendarea proiectului pilot : ,, Solicităm CNAIR să spună cu nume și prenume cine a pus presiune pentru oprirea generalizării sistemului #2plus1alternativ pe DN2 și DN28. Cerem doamnei director Mariana Ioniță să ne spună care este prioritatea CNAIR: viteza celor puternici sau siguranța celor mulți? De ce nu este generalizată această soluție pe DN2?! Un posibil răspuns: scade viteza bizonilor (și a celor cu girofar), deși viteza medie în ansamblu crește! “ – scrie Asociaţia Pro Infrastructură.

Reacţia API vine după ce, săptămâna trecută, pe DN 2 în judeţul Bacău şapte oameni au murit într-o coliziune frontală iar astăzi, trei persoane şi-au pierdut viaţa tot pe DN 2 în acelaşi judeţ după ce şoferul unui autoturism ar fi adormit la volan şi a lovit un copac de la marginea drumului.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

DN 2 Bucureşti – vama Siret este cea mai periculoasă şosea din ţară, potrivit statisticilor Poliţiei Rutiere. Drumul asigură legătura Bucureştiului cu judeţele din Moldova, este foarte aglomerat, trece prin multe localităţi iar din cei peste 400 de km. doar 17 sunt dublaţi de autostradă ( centura Bacău, parte din A 7).

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Din păcate Bizonii sunt la Guvernare , restul e abureală .
    In Romania Justiția e facultativă , deci rgulile impuse in orice domeniu este pentru prostime
    Oprea doctorandu să trăiasca , a fost reciclat

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.