Alphabet a anunțat un profit net de 18,5 miliarde de dolari în trimestrul doi, triplu față de anul trecut, potrivit unui comunicat publicat marți de compania mamă a Google, scrie Le Figaro.
Numărul 1 în publicitatea online a avut o cifră de afaceri de aproape 62 de miliarde de dolari.
Gigantul californian ar urma să genereze în acesat an venituri publicitare de 130 de miliarde de dolari, cu 25% mai mult decât în 2020, potrivit eMarketer. În acest fel, va avea în continuare partea leului, cu o cotă de 28,6%, imediat în fața Facebook.
Veniturile YouTube au crescut cu 83% în cifre anualizate, la peste 7 miliarde de dolari, apropiate de cele ale Netflix.
Platforma de conținut video a atins 2 miliarde de spectatori lunar, respectiv aproape 64% din audiența pentru video online, arată eMarketer.
Numărul de vizionări pe YouTube Shorts, un serviciu conceput pentru a concura cu TikTok, a depășit 15 miliarde în acest trimestru.