Producătorul german de automobile Mercedes-Benz este deschis vânzării dealerilor şi atelierelor de service pe care le deţine în Germania, a declarat producătorul de automobile, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”După experienţe foarte pozitive pe diverse pieţe europene, examinăm acum şi cum putem face ca sucursalele de retail deţinute de grup să devină mai independente în Germania”, a spus producătorul de automobile într-un comunicat.

”O posibilă vânzare către grupuri de dealeri cu experienţă şi renume este în curs de evaluare şi nu poate fi exclusă”, a adăugat acesta.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Mercedes-Benz a spus că ”fiecare sucursală va fi examinată individual şi în funcţie de ramură”, excluzând închiderea sucursalelor, deoarece aceasta nu a făcut obiectul revizuirii.

Analiza ar viza 20 de sucursale cu 80 de dealeri şi 8.000 de angajaţi, a relatat publicaţia Handelsblatt, estimând că fiecare sucursală valorează până la 40 de milioane de euro. Potenţialii cumpărători trebuie, printre altele, să aducă ”expertiza în comerţul cu amănuntul de automobile” şi să păstreze garanţiile de locuri de muncă în Germania, a spus producătorul auto.

”Scopul este de a asigura sustenabilitatea pe termen lung a locurilor de muncă regionale, precum şi existenţa şi competitivitatea filialelor”.

Mercedes-Benz a vândut în anii precedenţi diverse showroom-uri în Marea Britanie, Italia, Spania, Belgia şi Republica Cehă.