Producătorul auto Mercedes-Benz este deschis la vânzarea reprezentanțelor sale din Germania

diesel mercedes pexels sursa foto: Pexels

Producătorul german de automobile Mercedes-Benz este deschis vânzării dealerilor şi atelierelor de service pe care le deţine în Germania, a declarat producătorul de automobile, scrie Reuters.

”După experienţe foarte pozitive pe diverse pieţe europene, examinăm acum şi cum putem face ca sucursalele de retail deţinute de grup să devină mai independente în Germania”, a spus producătorul de automobile într-un comunicat.

”O posibilă vânzare către grupuri de dealeri cu experienţă şi renume este în curs de evaluare şi nu poate fi exclusă”, a adăugat acesta.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Mercedes-Benz a spus că ”fiecare sucursală va fi examinată individual şi în funcţie de ramură”, excluzând închiderea sucursalelor, deoarece aceasta nu a făcut obiectul revizuirii.

Analiza ar viza 20 de sucursale cu 80 de dealeri şi 8.000 de angajaţi, a relatat publicaţia Handelsblatt, estimând că fiecare sucursală valorează până la 40 de milioane de euro. Potenţialii cumpărători trebuie, printre altele, să aducă ”expertiza în comerţul cu amănuntul de automobile” şi să păstreze garanţiile de locuri de muncă în Germania, a spus producătorul auto.

”Scopul este de a asigura sustenabilitatea pe termen lung a locurilor de muncă regionale, precum şi existenţa şi competitivitatea filialelor”.

Mercedes-Benz a vândut în anii precedenţi diverse showroom-uri în Marea Britanie, Italia, Spania, Belgia şi Republica Cehă.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: