VIDEO Autostrada Transilvania: Desant UMB pe şantierul A3 dintre Nădăşelu şi Zimbor. Sute de utilaje şi 22 de foreze mobilizate pe cei 30 de kilometri care aşteaptă finanţarea prin PNRR

UMB Autostrada Transilvania Nădăşelu Zimbor Sursa foto: Asociaţia Pro Infrastructură

Mobilizare impresionantă a constructorului român UMB pe şantierele Autostrăzii Transilvania. Sute de utilaje, basculante, excavatoare, buldozere şi 22 de foreze au fost aduse pe şantierul dintre Nădăşelu – Mihăeşti şi Zimbor, cele două secţiuni din judeţele Cluj şi Sălaj având o lungime totală de 30 de kilometri. Este cel mai avansat proiect de autostradă propus la finanţare prin PNRR – Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.

Lucrările au prins contur la nici o jumătate de an de la intrarea în şantier, anunţă Asociaţia Pro Infrastructură, care a publicat cele mai noi imagini din dronă cu şantierul de pe Autostrada Transilvania.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Pe tronsonul de 30 de kilometri sunt identificate deja 4 alunecări majore de teren, iar lucrările ar putea fi terminate la sfârşitul anului 2023 dacă se rezolvă problemele cu relocările de utilităţi, notează API.

„Progresul este vizibil de la filmarea noastră precedentă din luna iulie, iar avansul per total în nici jumătate de an de la prima cupă de excavator este impresionant. Așa trebuie să arate un șantier: 22 de foreze care execută piloții forați pentru viaducte, poduri și zidurile de sprijin care vor ține pe loc dealurile transilvănene, sute de basculante, excavatoare și buldozere care efectiv mută milioane de metri cubi de pământ, redesenând relieful. Volumul de muncă este colosal, dealurile nu stau locului (4 alunecări majore până acum) și veșnicele blocaje birocratice (relocări stâlpi LEA, păduri) încă mai pun bețe în roate, dar avem încredere că în următoarele câteva luni o bună parte din acestea vor fi rezolvate. Abia spre finalul lui 2023 am putea circula dacă autoritățile își vor face treaba la timp și constructorii vor păstra ritmul actual”, arată Asociaţia Pro Infrastructură.

Contractul pentru secţiunile 3A2 Nădăşelu – Mihăeşti (17 km) şi 3B1 Mihăeşti – Zimbor (13 km) au fost semnate cu firmele lui Dorinel Umbrărescu în decembrie 2020 pentru 1,4 miliarde lei şi un cost de 9,4 milioane euro/km. Volumul de lucrări este însemnat: 28 lucrări de artă, poduri, pasaje şi viaducte, 7 milioane de mc. de săpătură, 2 milioane mc. de umpluturi.

Tot UMB lucrează şi pe secţiunea de 12 km Zimbor – Poarta Sălajului, cu termen de finalizare 2023, de asemenea, sector propus pentru finanţare prin PNRR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.