Algoritmul care recomandă clipuri video utilizatorilor de Facebook va folosi inteligenţă artificială pentru a încerca să facă recomandări mai bune, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Meta, care foloseşte deja AI-ul în cadrul algoritmului care recomandă filmările verticale Reels pe Instagram, va aduce inteligenţă artificială şi în cadrul Facebook.

Aceasta va fi folosită pentru recomandările privind clipurile video pe care platforma le face atât în fluxul principal, cât şi în alte secţiuni, precum cea video şi grupurile de discuţii.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Compania are deja un plan pentru următorii trei ani privind extinderea folosirii inteligenţei artificiale. Modificarea făcută acum este doar un pas, Meta urmărind ca, până în 2026, să extindă folosirea AI-ul uila nivelul întregii reţele.

Scopul companiei în acest caz este clar – doreşte să crească timpul petrecut de utilizator în cadrul reţelei, urmărind clipuri video şi reclame, cu ajutorul inteligenţei artificiale.

Testele interne făcute de companie sugerează că, după introducerea AI-ului, timpul de vizionare al clipurilor video ar trebui să crească cu 8-10%.