Nicușor Dan : modernizarea semafoarelor din București costă 100-150 milioane Euro și se va face în 3-4 ani/Contract semnat pentru studiul de fezabilitate

BTMS

Modernizarea sistemului de semaforizare din București va costa 100-150 de milioane Euro, iar durata de realizare va fi de 3-4 ani, estimează Primarul General, Nicușor Dan cu ocazia semnării contractului pentru studiul de fezabilitate al viitoarelor ,,semafoare inteligente”. În 2022, estimarea Primarului Nicușor Dan era de 50 de milioane Euro, după cum Economedia a explicat aici.

544 de intersecții din Capitală vor fi integrate în sistemul BTMS (Sistemul de management al traficului din București), prima etapă a studiului de fezabilitate care durează 4 luni urmând să dea soluțiile tehnice pentru ca 85 de intersecții din 5 sectoare să fie integrate în sistemul ,,undă verde”. Contractul a fost smenat după contestații la CNSC și Curtea de Apel București. Prima etapă, cu cele 85 de intersecții semaforizate ar trebui să fie implementate în sistemul modern în cel mult doi ani, iar toate cele 500 de intersecții în 3-4 ani.

,,Semnăm azi contractul pentru studiul de fezabilitate pentru semaforizarea inteligentă în tot Bucureștiul. Studiul de fezabilitate și implementarea ulterioară a proiectului presupun patru etape. Prima înseamnă să facem o linie verde, culoare verzi pe 5 ieșiri majore din București, câte una pe fiecare sector, mai puțin sectorul 3 care nu a vrut să colaboreze. Calea Griviței – Bucureștii Noi, sectorul 1, Moșilor -Colentina în sectorul 2, șoseua Berceni, sectorul 4, Calea Rahovei-Alexandriei în sectorul 5 și Iuliu Maniu în sectorul 6. În prima etapă sunt 85 de intersecții. A doua etapă este o evaluare a hardului și a softului pentru sistemul central. A treia etapă, aproximativ 200 de intersecții și se referă la cele care, teoretic sunt conectate în sistem, dar au diferite probleme și nu funcționează, iar în etapa a patra alte 200 de intersecții ca să ajungem la numărul total de 500 de intersecții. După Studiul de Fezabilitate urmează etapa de achiziție pentru implementarea efectivă a soluțiilor din studiul de fezabilitate. Din studiu o să rezulte cât va costa, așa fără un studiu economic ne gândim la 100-150 de milioane de euro pentru toate cele 500 de intersecții. ”

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Finanțarea din PNRR este de 35 de milioane lei, iar costul studiului de fezabilitate este de 5 milioane lei, contractul fiind semnat cu Tehno Consulting Solutions.

Sursa Foto : Primăria București

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

    • Daca “va fi”? Singurul care “va fi” va fi Nicusor Dan, primar la al doilea mandat cu si mai multe voturi, la fel si ADU in CGMB! Semafoarele vechi nu VOR fi decat in S3, ca necoita nu a vrut sa intre in program! El are firmele lui de casa si pndl cu care ia un semafor cu pretul a 10 semafoare cumparate de BTMS!

  1. BTMS…
    Nu cred că există un popor de oameni mai snobi și mai ipocriți ca noi. Inițialele de la Sistemul de Management al Traficului București sunt SMTB. Dar dacă ești român ipocrit, spui SMTB, că așa sună în “americanish”. Și tot din cauza prostiei extreme, Arenei Naționale ii spunem Național Arena, la fel și Cluj Arena, care nu au nici un sens în limba Română.
    Nu degeaba spun statisticile că suntem una din țările cu cel mai scăzut coeficient de inteligență din Europa. Nu suntem chiar cei mai proști, dar semnalizăm cel mai bine asta. Așa e domnul redactor?

    • Daca rusa nu stiu decat labele triste si sclavetii șușugraur, cei care sustin psdnl de 34 de ani…

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.