Modernizarea sistemului de semaforizare din București va costa 100-150 de milioane Euro, iar durata de realizare va fi de 3-4 ani, estimează Primarul General, Nicușor Dan cu ocazia semnării contractului pentru studiul de fezabilitate al viitoarelor ,,semafoare inteligente”. În 2022, estimarea Primarului Nicușor Dan era de 50 de milioane Euro, după cum Economedia a explicat aici.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

544 de intersecții din Capitală vor fi integrate în sistemul BTMS (Sistemul de management al traficului din București), prima etapă a studiului de fezabilitate care durează 4 luni urmând să dea soluțiile tehnice pentru ca 85 de intersecții din 5 sectoare să fie integrate în sistemul ,,undă verde”. Contractul a fost smenat după contestații la CNSC și Curtea de Apel București. Prima etapă, cu cele 85 de intersecții semaforizate ar trebui să fie implementate în sistemul modern în cel mult doi ani, iar toate cele 500 de intersecții în 3-4 ani.

,,Semnăm azi contractul pentru studiul de fezabilitate pentru semaforizarea inteligentă în tot Bucureștiul. Studiul de fezabilitate și implementarea ulterioară a proiectului presupun patru etape. Prima înseamnă să facem o linie verde, culoare verzi pe 5 ieșiri majore din București, câte una pe fiecare sector, mai puțin sectorul 3 care nu a vrut să colaboreze. Calea Griviței – Bucureștii Noi, sectorul 1, Moșilor -Colentina în sectorul 2, șoseua Berceni, sectorul 4, Calea Rahovei-Alexandriei în sectorul 5 și Iuliu Maniu în sectorul 6. În prima etapă sunt 85 de intersecții. A doua etapă este o evaluare a hardului și a softului pentru sistemul central. A treia etapă, aproximativ 200 de intersecții și se referă la cele care, teoretic sunt conectate în sistem, dar au diferite probleme și nu funcționează, iar în etapa a patra alte 200 de intersecții ca să ajungem la numărul total de 500 de intersecții. După Studiul de Fezabilitate urmează etapa de achiziție pentru implementarea efectivă a soluțiilor din studiul de fezabilitate. Din studiu o să rezulte cât va costa, așa fără un studiu economic ne gândim la 100-150 de milioane de euro pentru toate cele 500 de intersecții. ”

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Finanțarea din PNRR este de 35 de milioane lei, iar costul studiului de fezabilitate este de 5 milioane lei, contractul fiind semnat cu Tehno Consulting Solutions.

Sursa Foto : Primăria București