Studiu EY: “Achiziţia din magazinele fizice rămâne în topul preferinţelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării”

telemunca-teleworking-computer-calculator-Pexels-e1604673995101 Foto: Telemuncă / Pexels.com

Aproximativ 41% dintre participanții la un studiu preferă să achiziţioneze un dispozitiv inteligent pentru gospodărie dintr-un magazin fizic, potrivit analizei EY “Decodarea gospodăriei digitale”, citat de Agerpres. În schimb persoanele cu vârsta sub 35 de ani sunt mai înclinate să facă achiziţii din magazinele fizice decât consumatorii mai în vârstă.

Astfel, gradul de încredere în instrumentele de asistenţă digitală este redus, iar liniile telefonice de asistenţă sunt metoda de contact preferată.

“În timp ce tehnologiile digitale se răspândesc cu o viteză ameţitoare sub influenţa măsurilor restrictive adoptate la nivel naţional, achiziţia din magazinele fizice rămâne în topul preferinţelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării”, arată cercetarea.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit studiului, 39% dintre respondenţi ar prefera să viziteze un magazin fizic pentru achiziţionarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care creşte la 41% când este vorba de cumpărarea unui dispozitiv inteligent pentru gospodărie.

“În pofida efortului susţinut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii şi canale digitale în relaţia dintre clienţi şi furnizori, gospodăriile preferă achiziţia din magazinele fizice şi contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordări unitare a conceptului de ‘experienţă a clientului’. În acelaşi timp, evidenţiază importanţa unei abordări echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici şi educaţi în privinţa serviciilor şi produselor ofertate”, a declarat Cristian Cârstoiu, Partener Consultanţă, EY România.

Studiul, care a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franţa, Germania, Italia, Regatul Unit şi SUA, arată că liniile telefonice de asistenţă reprezintă canalul predominant de asistenţă pentru clienţi, în pofida intens promovatelor avantaje ale instrumentelor digitale automate, cum ar fi asistenţii virtuali.