Studiu EY: “Achiziţia din magazinele fizice rămâne în topul preferinţelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării”

telemunca-teleworking-computer-calculator-Pexels-e1604673995101 Foto: Telemuncă / Pexels.com

Aproximativ 41% dintre participanții la un studiu preferă să achiziţioneze un dispozitiv inteligent pentru gospodărie dintr-un magazin fizic, potrivit analizei EY “Decodarea gospodăriei digitale”, citat de Agerpres. În schimb persoanele cu vârsta sub 35 de ani sunt mai înclinate să facă achiziţii din magazinele fizice decât consumatorii mai în vârstă.

Astfel, gradul de încredere în instrumentele de asistenţă digitală este redus, iar liniile telefonice de asistenţă sunt metoda de contact preferată.

“În timp ce tehnologiile digitale se răspândesc cu o viteză ameţitoare sub influenţa măsurilor restrictive adoptate la nivel naţional, achiziţia din magazinele fizice rămâne în topul preferinţelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării”, arată cercetarea.

Potrivit studiului, 39% dintre respondenţi ar prefera să viziteze un magazin fizic pentru achiziţionarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care creşte la 41% când este vorba de cumpărarea unui dispozitiv inteligent pentru gospodărie.

“În pofida efortului susţinut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii şi canale digitale în relaţia dintre clienţi şi furnizori, gospodăriile preferă achiziţia din magazinele fizice şi contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordări unitare a conceptului de ‘experienţă a clientului’. În acelaşi timp, evidenţiază importanţa unei abordări echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici şi educaţi în privinţa serviciilor şi produselor ofertate”, a declarat Cristian Cârstoiu, Partener Consultanţă, EY România.

Studiul, care a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franţa, Germania, Italia, Regatul Unit şi SUA, arată că liniile telefonice de asistenţă reprezintă canalul predominant de asistenţă pentru clienţi, în pofida intens promovatelor avantaje ale instrumentelor digitale automate, cum ar fi asistenţii virtuali.

Foto: Telemuncă / Pexels.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *