Browser-ul Google Chrome va oferi o serie de noi funcţii de inteligenţă artificială, care vor facilita, printre altele, căutarea informaţiilor accesate anterior şi compararea produselor, transmite News.ro.
Utilizatorii browser-ului Chrome vor putea adresa întrebări în limbaj natural legate de istoricul de navigare pentru a găsi uşor informaţii accesate anterior.
De exemplu, în loc să caute într-o lungă listă de site-uri vizitate, utilizatorul poate întreba, tastând în bara de adrese, ”de la ce restaurant am comandat pizza acum două săptămâni?”.
Google aduce şi funcţionalitatea Lens în browser-ul său, care va permite utilizatorilor să selecteze şi să caute informaţii despre orice fără a părăsi site-ul activ. Lens poate identifica conţinutul din imaginii şi filmări.
În fine, tot cu ajutorul AI-ului, Chrome va putea face comparaţii între produsele deschise în paralel în până la 10 tab-uri – evidenţiind asemănările şi deosebirile dintre acestea la nivelul dotărilor tehnice, al preţurilor şi al recenziilor primite de la clienţi.
Toate noutăţile vor fi implementate în versiunea pentru desktop a browser-ului şi vor fi disponibile, pentru început, doar în Statele Unite.